suedehead Postat 14 september 2005 Postat 14 september 2005 Ni snackar om waves, antares, uad, voengo, Sonalksis o.s.v men varför har nämt nått om Ultrafunk Sonitus:fx r3 !!!! testade det packetet hos en polare , och nu är jag kär tror jag !! är det bara jag som känner så ?
hegobald Postat 14 september 2005 Postat 14 september 2005 Nu när du nämt det så ska jag genast kolla in paket... Hoppsan.. När jag sökte med Google så dyker det bara upp en massa crakz av det.. Hmm.. Men det tyder på hög popularitet.. Deras egentliga Hemsida är dessutom stängd.. Hmm.. 😎
Linus Postat 14 september 2005 Postat 14 september 2005 (redigerat) Tror Cakewalk köpte upp Ultrafunk och att pluggarna därför inte säljs separat... 😏 Nu är de en del av Cakewalk Sonar Producer Edition. Kolla med Stefan E här på forumet. Han har koll på Sonar-världen. 😛 Redigerat 14 september 2005 av Linus
suedehead Postat 14 september 2005 Trådstartare Postat 14 september 2005 Tror Cakewalk köpte upp Ultrafunk och att pluggarna därför inte säljs separat... 😉Nu är de en del av Cakewalk Sonar Producer Edition. Kolla med Stefan E här på forumet. Han har koll på Sonar-världen. 😉 fan va synd för 😛 Mitt hjärta är brustet !
Linus Postat 14 september 2005 Postat 14 september 2005 (redigerat) Är det dessa pluggar ni menar? Nämen titta! Edit: För att svara på frågan också: Ja, det är det. 😲 Redigerat 14 september 2005 av Linus
suedehead Postat 15 september 2005 Trådstartare Postat 15 september 2005 Är det dessa pluggar ni menar? jepp , och om du har dom så ..... grattis !
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.