Jump to content
Annons

Vem har mest inlägg?


Danabacken

Recommended Posts

Annons
Öjh

😉

Flood control is enabled on this board, please wait 30 seconds before replying or posting a new topic

(annars hade jag sagt nåt kul)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste bara få uttrycka min respekt för dig Grahn! Du är den ende som har en avatar i brevlådeformat...

🙁😉

Grahn är bra han...Själv ligger jag på runt 1500 OT inlägg... 🙂

😆 Ja har bara 246!..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste bara få uttrycka min respekt för dig Grahn! Du är den ende som har en avatar i brevlådeformat...

😠😉

Grahn är bra han...Själv ligger jag på runt 1500 OT inlägg... 😛

🙁 Ja har bara 246!..

Jobba på! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

I jakten på vem som har mest inlägg tycker jag att alla ens inlägg, i en separat poäng-tråd , borde poängsättas ifrån 1 - 100 utav alla

forumets ca 5000 st medlemmar, detta resultat på mellan 5000 - 500, 000 delas därefter med totala antalet forumsmedlemmar!

Detta resultat delas med 10 samt avrundas nedåt och blir en multiplikator till tillhörande inlägg så om detta inlägg utav alla forumets

ca 5000 st medlemmar fick totalpoäng på 478,653 blev slutliga multiplikatorn 9 vilket skulle göra att detta inlägg räknas som 9st inlägg

och Hans skulle i nästa inlägg ha skrivit 133 inlägg! OBS! Samtliga poängsättningar ska även dessa poängbedömmas! Detta sker

lämpligen uti separat poängsättnings poäng-tråd , detta reslutat bör dock delas med 3 ty annars blir det orättvist :rolleyes:! Huruvida även

poängsättningen av poängsättning bör poängsättas? kan kanske uti omrötning medels poängsättning avgöras i separat tråd.

Bra idé va?

PS 1 Nu fick jag ännu ett inlägg :rolleyes:!

PS 2 Vilket betyg ger du detta inlägg?

PS 3 Du får gärna ange huruvida betyget är starkt, svagt eller normalt!

PS 4 Inte för att det påverkar mitt snitt-betyg på det inlägget men i.a.f. så kunde det vara intressant!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

I jakten på vem som har mest inlägg tycker jag att alla ens inlägg, i en separat poäng-tråd , borde poängsättas ifrån 1 - 100 utav alla

forumets ca 5000 st medlemmar, detta resultat på mellan 5000 - 500, 000 delas därefter med totala antalet forumsmedlemmar!

Detta resultat delas med 10 samt avrundas nedåt och blir en multiplikator till tillhörande inlägg så om detta inlägg utav alla forumets

ca 5000 st medlemmar fick totalpoäng på 478,653 blev slutliga multiplikatorn 9 vilket skulle göra att detta inlägg räknas som 9st inlägg

och Hans skulle i nästa inlägg ha skrivit 133 inlägg! OBS! Samtliga poängsättningar ska även dessa poängbedömmas! Detta sker

lämpligen uti separat poängsättnings poäng-tråd , detta reslutat bör dock delas med 3 ty annars blir det orättvist :rolleyes:! Huruvida även

poängsättningen av poängsättning bör poängsättas? kan kanske uti omrötning medels poängsättning avgöras i separat tråd.

Bra idé va?

PS 1 Nu fick jag ännu ett inlägg 😕!

PS 2 Vilket betyg ger du detta inlägg?

PS 3 Du får gärna ange huruvida betyget är starkt, svagt eller normalt!

PS 4 Inte för att det påverkar mitt snitt-betyg på det inlägget men i.a.f. så kunde det vara intressant!

Är inte den idén gammal nu? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...