Danabacken Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 (redigerat) Vad är det som krävs för att det ska funka egentligen? Jag klickade på Ny tråd, bläddrade fram till låen som ÄR mp3, och som ÄR mindre är 6.35mb stor. borde det inte gå då? Redigerat 13 september 2005 av Danabacken
peterthegreat Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 Jo då borde det gå. Men du får förklara lite tydligare. Vad händer efter att du tryckt "skicka svar"?
Danabacken Postat 13 september 2005 Trådstartare Postat 13 september 2005 Jo då borde det gå. Men du får förklara lite tydligare. Vad händer efter att du tryckt "skicka svar"? Då står det: "FÖLJANDE FEL HITTADES Du kan inte ladda upp den här typen av filer"
djonas Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 Citat Olsberg; "Det har kommit in rapporter från besökare som använder Norton Internet Security om att brandväggen hindrar nedladdning. Kopplas brandväggen ur fungerar det. Värt att tänka om låten ska laddas upp här eller på annan plats." slut citat. Kolla detta och kolla hur du har kodat din mp3:a. Kanske bara funkar med t.ex. 128kbit/s vad vet jag 😕.....jag laddar upp från min hemsida. 😠 Mvh / djonas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.