Mutto Postat 18 september 2005 Dela Postat 18 september 2005 jag misstänker att det är mot reglerna att köra sitt beat genom vintage warmer när man är klar? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 18 september 2005 Dela Postat 18 september 2005 jag misstänker att det är mot reglerna att köra sitt beat genom vintage warmer när man är klar? 🙁 Eftersom att man ska ladda upp en rsn-fil så är det inte möjligt att köra den genom Vintage Warmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mutto Postat 18 september 2005 Dela Postat 18 september 2005 Eftersom att man ska ladda upp en rsn-fil så är det inte möjligt att köra den genom Vintage Warmer.jo men man ska ju skicka med en mp3'a också. jaja, det var inte så allvarligt menat egentligen. önsketänkande. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pXp Postat 18 september 2005 Dela Postat 18 september 2005 Är det okej om undertecknad också ställer upp och tävlar? Jag förblir ju lika anonym som er vid röstningen. Och att jag satte ihop sample pack har heller ingen fördel för min skull. Javisst, så länge du inte vinner... 😉 Nej, men allvarligt talat, go for it! //peAk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2005 En vecka kvar nu. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 Hmm, det är lite smått spännande det här! Vart kommer alla bidrag läggas upp? Direkt här på tråden eller på någon enskild hemsida? Vilka består juryn av? Hare bra! //iHz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mutto Postat 9 oktober 2005 Dela Postat 9 oktober 2005 halloj! har vi nån mailadress att skicka till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Humm.. verkar rätt skoj, om jag hinner så lovar jag att knåpa ihop ett litet bidrag 😉 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobiah Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Det var en kul tävling, jag tycker att alla begränsningar får kreativiteten att flöda. Jag gjorde mitt bidrag igår men jag skulle gärna vilja veta vart man skall skicka det hela. Någon som vet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 13 oktober 2005 Deadline: Onsdag 19 oktober 10:00 <----------- NY DEADLINE Lade till några extradagar eftersom jag har varit sen med information om var/hur ni lämnar in bidragen. Läs mer i det första inlägget om hur bidragsfilerna mailas in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 23 oktober 2005 Eftersom alla kastade in handduken, lägger vi väl ner kompot. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 23 oktober 2005 Dela Postat 23 oktober 2005 Eftersom alla kastade in handduken, lägger vi väl ner kompot. 😉 Jag hade tänkt å lämna in men det blev lit ekörigt där mot deadlinen 🙂 har en färdig låt iaf 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 1 november 2005 Dela Postat 1 november 2005 Var det ingen av de anmälda som gjorde klart? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 5 november 2005 Dela Postat 5 november 2005 Gud vad trist... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.