Jump to content
Annons

jag tyker detta emnet håller på att döut


MarcusRombo (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
Jo de är kasst liv på OT forumet...Alla har väl som sagt börjat att göra grejer om dagen...(jobb/skola/sova/festa)

Men festar gör vi ju i Grahns tråd...

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Äter då? 😮

Det gör vi hemma hos mig! 😱 Antingen servers det pasta med ädelost-sås, eller pasta med tomat-sås med extra vitlök. Eller så blir det helt enkelt favoriten, Rombo's specialgjorda Pommes Frites med Café De Paris-sås! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Äter då?  😮

Det gör vi hemma hos mig! 😆 Antingen servers det pasta med ädelost-sås, eller pasta med tomat-sås med extra vitlök. Eller så blir det helt enkelt favoriten, Rombo's specialgjorda Pommes Frites med Café De Paris-sås! 😱

Jag tar en av varje tack 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Äter då?  😮

Det gör vi hemma hos mig! 😄 Antingen servers det pasta med ädelost-sås, eller pasta med tomat-sås med extra vitlök. Eller så blir det helt enkelt favoriten, Rombo's specialgjorda Pommes Frites med Café De Paris-sås! 😱

Jag tar en av varje tack 😕

Då blir du mätt! 😆😄

Ädelost-pastan blir ca 500 gram, och den andra pastan blir kanske 650 gram, sen pommes fritesen brukar bli totalt kanske 350 gram 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Äter då?  😮

Det gör vi hemma hos mig! 😎 Antingen servers det pasta med ädelost-sås, eller pasta med tomat-sås med extra vitlök. Eller så blir det helt enkelt favoriten, Rombo's specialgjorda Pommes Frites med Café De Paris-sås! 😆

Jag tar en av varje tack 😕

Då blir du mätt! 😄 :D

Ädelost-pastan blir ca 500 gram, och den andra pastan blir kanske 650 gram, sen pommes fritesen brukar bli totalt kanske 350 gram 😄

1.5 kilo mat ska man väl kunna få i sig 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Pommes Frites med Café De Paris-sås! 😄

Vad är det för sås?

Wow, du vet alltså inte vad det är för sås?! Jag är tok nere med Café De Paris. Har man en gång smakat på den går det inte att sluta!

Länk

Link to comment
Dela på andra sajter

Första bilden som kom upp när jag googlade på sås  😄

mob909_1110736267.jpg

svart är fint 🙂

På en sås...

Flood control is enabled on this board, please wait 30 seconds before replying or posting a new topic

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Har man en gång smakat på den går det inte att sluta!

Word!

Knark De Paris?

Knark tycker jag också om. Men inte till pommes frites.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man en gång smakat på den går det inte att sluta!

Word!

Knark De Paris?

Knark tycker jag också om. Men inte till pommes frites.

Till vadå?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...