Hans Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 vad hände med gamla tråden? det var studio.se bästa tråd någonsin!
Per_a_55 Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 vad hände med gamla tråden? det var studio.se bästa tråd någonsin! Blä
Pazo Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 Jo de är kasst liv på OT forumet...Alla har väl som sagt börjat att göra grejer om dagen...(jobb/skola/sova/festa)
Per_a_55 Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 Jo de är kasst liv på OT forumet...Alla har väl som sagt börjat att göra grejer om dagen...(jobb/skola/sova/festa) Men festar gör vi ju i Grahns tråd...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Äter då? 😮 Det gör vi hemma hos mig! 😱 Antingen servers det pasta med ädelost-sås, eller pasta med tomat-sås med extra vitlök. Eller så blir det helt enkelt favoriten, Rombo's specialgjorda Pommes Frites med Café De Paris-sås! 😕
Pazo Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Äter då? 😮 Det gör vi hemma hos mig! 😆 Antingen servers det pasta med ädelost-sås, eller pasta med tomat-sås med extra vitlök. Eller så blir det helt enkelt favoriten, Rombo's specialgjorda Pommes Frites med Café De Paris-sås! 😱 Jag tar en av varje tack 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Äter då? 😮 Det gör vi hemma hos mig! 😄 Antingen servers det pasta med ädelost-sås, eller pasta med tomat-sås med extra vitlök. Eller så blir det helt enkelt favoriten, Rombo's specialgjorda Pommes Frites med Café De Paris-sås! 😱 Jag tar en av varje tack 😕 Då blir du mätt! 😆😄 Ädelost-pastan blir ca 500 gram, och den andra pastan blir kanske 650 gram, sen pommes fritesen brukar bli totalt kanske 350 gram 😄
Pazo Postat 15 september 2005 Postat 15 september 2005 Äter då? 😮 Det gör vi hemma hos mig! 😎 Antingen servers det pasta med ädelost-sås, eller pasta med tomat-sås med extra vitlök. Eller så blir det helt enkelt favoriten, Rombo's specialgjorda Pommes Frites med Café De Paris-sås! 😆 Jag tar en av varje tack 😕 Då blir du mätt! 😄 :D Ädelost-pastan blir ca 500 gram, och den andra pastan blir kanske 650 gram, sen pommes fritesen brukar bli totalt kanske 350 gram 😄 1.5 kilo mat ska man väl kunna få i sig 😱
mornel Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Pommes Frites med Café De Paris-sås! 😄 Vad är det för sås?
Neosus Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Sås som man har på ett café i Paris är det.... 😄😳😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Pommes Frites med Café De Paris-sås! 😄 Vad är det för sås? Wow, du vet alltså inte vad det är för sås?! Jag är tok nere med Café De Paris. Har man en gång smakat på den går det inte att sluta! Länk
Gote Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Har man en gång smakat på den går det inte att sluta! Word! Knark De Paris?
Per_a_55 Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Första bilden som kom upp när jag googlade på sås 😆
Pazo Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Första bilden som kom upp när jag googlade på sås 😆 svart är fint 😆
Per_a_55 Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Första bilden som kom upp när jag googlade på sås 😄 svart är fint 🙂 På en sås... Flood control is enabled on this board, please wait 30 seconds before replying or posting a new topic
Pazo Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 hmm...svart sås är nog ingen höjdare kan jag tänka mig 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Har man en gång smakat på den går det inte att sluta! Word! Knark De Paris? Knark tycker jag också om. Men inte till pommes frites.
Per_a_55 Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Har man en gång smakat på den går det inte att sluta! Word! Knark De Paris? Knark tycker jag också om. Men inte till pommes frites. Till vadå?
Pazo Postat 18 september 2005 Postat 18 september 2005 Har man en gång smakat på den går det inte att sluta! Word! Knark De Paris? Knark tycker jag också om. Men inte till pommes frites. Till vadå?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.