Pluffo Postat 10 april 2004 Postat 10 april 2004 Här är ett bevis på att begränsningar i sin utrustning inte är något hinder för att skapa musik http://www.albinoblacksheep.com/flash/noises.php
®offe Postat 11 april 2004 Postat 11 april 2004 Otroligt! Som sagt, det är egentligen inte prylarna det handlar om, vilket vi alltid försöker intala oss när inspirationen tryter. Det här var genialiskt! /®
Krokodilen Postat 11 april 2004 Postat 11 april 2004 Helt makalöst... Det är ju kul att tänka på sina egna "ursäkter" när man hört detta. _"Nä, det går inte för att jag måste ha ....en virus... en Martin gitarr... Mackie digitalmixerbord... etc.." ..eller jakten på den ultimata baskaggen... en sampling av en 20 tons blåval som släpps från 10 meters höjd rakt ned på en betongplatta... SpaBoPpp.. 😉
classic Postat 11 april 2004 Postat 11 april 2004 Jäkligt bra gjort... men att kalla det för musik...nja Man kan ju undra om han/hon har något liv... 😉
Lundin Postat 11 april 2004 Postat 11 april 2004 en sampling av en 20 tons blåval som släpps från 10 meters höjd rakt ned på en betongplatta... SpaBoPpp.. 😎 attans...jag läste först att du skrev "släpper sig från 10 meters höjd" 😉 lifsafarligt att vara i närheten då va?? 🙂 Länken funkade inte ihop med min dator.. 🙁 ..men eftersom litar på er smak ...så säger jag oxå..HELT OOTROLIGT!!! 😉 /D
Neko Postat 11 april 2004 Postat 11 april 2004 Fick tag i en annan länk som ledde till samma grej. Fanken vad bra den är... men att orka göra sådär... ... ush...
hackeman Postat 12 april 2004 Postat 12 april 2004 Attans kaxigt!!! Är inte helt uppenbart hur snubben har gått till väga... bara att få sndrec32 att loopa en sekvens mitt i ljudet är lite klurigt, det finns nämligen inte inbyggt i nämnt program ens... förmodligen har han kört ett makro mot varje app fönster... hmm... och isf är det inte så övermycket arbete bakom som man först kan tro... ett fönster och ljud åt gången precis som ett spår åt gången.. Men det är respekt ändå! Ännu mer respekt om han hört LIVE dock!! 😉
hammagrella Postat 13 april 2004 Postat 13 april 2004 Cheesus Christ!! som man säger så här i påsktider. Det är som vanligt; antingen är man jäkligt bra på att hitta på orginella grejor eller så är man förbannat duktig när det gäller att förverkliga ideer Om man är bra på båda så är man genialisk. Den här prylen var helt klart genialisk!!!
Lundin Postat 14 april 2004 Postat 14 april 2004 ahww my gawd...totalt - OUT - ny genre..Windows-Trance? /D
the-great-decay Postat 15 april 2004 Postat 15 april 2004 Jäkligt bra gjort... men att kalla det för musik...nja Klart det är musik..vad skulle annars vara musik, det kan ju vara musik när jag sitter är och trycker på tangentbordet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.