trancer Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 LÅTNAMN: Ska Vi Älska ARTIST/GRUPP: Marcus Persson (Perrra) GENRE: Dansbands P0PP!! 😉 LÅTLÄNGD: 3:29 KOMPOSITÖR: Marcus Persson (Perrra) PRODUCENT: Marcus Persson (Perrra) EV. MEDVERKANDE: Ofcourse Roger då! INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 4.91 STATUS: I din Skivbutik!! Your browser does not support the HTML5 audio tag Jaha... Nu kommer 5:e låten dårå! Mr Roger fick vara med på ett hörn i slutet på denna Det är fan på gränsen att tonarten blev lite för hög, sen blev den sk 'kören' innehållande Janne och Billy ! lite falsk 😆 lol /Perrra
Tilly Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Va fan Perra Jag är chockad 😆 Trodde du producerade trance! Detta är ju sån här musik min syrra sjunger i ! Men det låter bra! Precis så där chesy och snällt som det ska låta! Fan det låter riktigt bra faktiskt! Kan se min morsa dansa framför mig 😉 jag får nog stänga av nu..
Tilly Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 btw! Vilken 90 tals svänga du har på din sida! Dance even if you cant! Låter riktigt bra faktiskt! Nu kan jag ser mig själv dansa! Och det är heller ingen vacker syn
trancer Postat 12 september 2005 Trådstartare Postat 12 september 2005 lol Ja... jag har ju varmt lovat att göra 10 dansbandslåtar, håller inte riiiktigt måttet med 1 om dan, men inte långt ifrån .. detta är 5:e låten ... bara 5 kvar . Seriöst ska jag dra ner med alla 10 sen till Torngy Söderberg /Perrra
Tilly Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Haha! Det tycker jag 😆 vem är det du har lovat detta då?
gol Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Introt låter som en blandning av din låt "Khaled Mardam Bey" och singaturmelodin till "Svensson, Svensson". 😆 Hoppas de resterande låtarna håller lika hög kvalitet som de 5 första!
trancer Postat 12 september 2005 Trådstartare Postat 12 september 2005 haha.. Hm.. när jag lyssnar på låten så låter det lite som "heeey, we're going to ibiza, wheo wheo wheo wheo" ? 😏 Iaf, TACK för att ni uppskattar dansbandet! 😛 /Perrra
pwayne Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Det är ju svårt att toppa Jonnys gitarr på INGA-LILL 😛😄😄 men återigen ett örhänge! Vi (jag och hela familjen) ser fram emot den spännande fortsättningen! Vilken julklapps -skiva det här kan bli!! Mera Jonny!! 😏
equality Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Underbart! 🙂🥰 Fantastiskt tonartsbyte vid 01:04. Rösten är inte tillräckligt nasal dock 😄 men väldigt skickligt! Har ni lirat detta live??
trancer Postat 12 september 2005 Trådstartare Postat 12 september 2005 Näst intill underbart fel! 🙂 hahahhaa.. det va nog den bästa kommentar jag hört 🥰 man vet inte alls vad du menar! 😄
trancer Postat 12 september 2005 Trådstartare Postat 12 september 2005 Underbart! 🙂🥰 Fantastiskt tonartsbyte vid 01:04. Rösten är inte tillräckligt nasal dock 🙂 men väldigt skickligt! Har ni lirat detta live?? Ja.. den va ni inte med på ! 😄 Tonartsbytet alltså. Det va fan tom svårt att få tonen i rösten att träffa direkt ! 🙂 /Perrra
Wille Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 (redigerat) Trumpeten!! 😏😕😄 sången.. vibratot 😆🙂 säga vad man vill om Roger.. men tajt d e han tamefn! 😉 Redigerat 12 september 2005 av Starion
trancer Postat 13 september 2005 Trådstartare Postat 13 september 2005 Ja... kan man lira så fort på ett riktigt dragspel? det måste väl gå? iaf dom som är jäkligt duktiga måste ju klara av det . Jag menar, klarar roger så 😉 /Perrra
Jarnis Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 Grymt! Fantastiskt vibrato, underbar artikulation. Och texten! Härligt kletig.
Vallhagen Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 Ja... kan man lira så fort på ett riktigt dragspel? Jo för fan, underskatta inte dragspelisternas musikalitet! ** Det är väl 15 år sen fåntrattarna i Black Ingvars damp ner i dansbandssverige, så det borde finnas spejs för dig på svensktoppen... Fruktansvärt felrätt detta. Jag garvar så jag skriker. Sen stänger jag av fort 😛 Uuhuuuhhhh vilket vibrato... /Bengan
Danabacken Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 Hehe! Wow! Jättebra gjort! Låter verkligen dansband. 😉 Bra sång, bra musik, ja... det låter bra helt enkelt! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.