Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Köpte detta ljudkort för bara några dagar sedan. Installationen gick bra och ljud finns både ut och in men när man kopplar in en gitarr direkt till någon av det två kannalerna på framsidan och trycker in line läge så får jag ingen signal. Den gröna signal lampan är helt död och inget hörs. Dock i mic läge fungerar det. Fungerar även när man änvänder någon av lineingångarna på baksidan men då går det istället inte att justera inspelningsvolymen. Vet inte om jag gör något fel eller om det är trasigt? Har någon eller har haft samma problem?

Annons
Postat

Snabbt svar (på väg bort...): jag tror jag hade samma prob - löste det genom att gå in i M-aduio FW control panel - appen som lägger sig i systrayen - och justerade någon inställning där.

Postat

tjo!! har kollat å skruvat nu en stund men får det inte att fungera. Du vet möjligen inte hur du bar dig åt? vilka inställningar du gjorde???

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.