Jump to content
Annons

3 röster

1. 1. No Endless Story

• 5 Bäst!
      0
    • 4
      0
    • 3
      1
    • 2
      1
    • 1 Sämst
      0

Recommended Posts

Postat

* LÅTNAMN: No Endless Story

* ARTIST/GRUPP: selm

* GENRE: chill

* LÅTLÄNGD: 4 m 24 s

* KOMPOSITÖR: selm

* PRODUCENT: selm

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 6 MB

* STATUS: Skiss

* LÅTLÄNK:

Fick en kommentar av en kompis som löd: "Det låter som lite uppfunkade psalmer ungefär". Och det stämmer ganska bra faktiskt när jag tänker efter själv! 🙂

Lyssna och skriv gärna en kommentar så blir jag glad! 🙂

Annons
Postat

Tja harmonierna påminner lite om sakral musik det håller jag med om, men psalmer vore väl att ta i.

Annars är det behagligt. Lite småtrist emellanåt. Speceillt trumbreaket kändes menlöst på något sätt. Vad var poängen...?

Snyggt, men lite för fattigt för att det skall fastna. 😉

Postat (redigerat)

Tack för din kommentar!

Trumbreaket är rätt menlöst, det håller jag lite med om, som det är nu iaf.. kanske man kan piffa till det hela genom att lägga på nåt skoj till det. Min tanke var ändå att bryta upp slingan lite som i sig känns lite enformig o tröttsam efter ett tag.

Redigerat av selm
Postat

Jag lyssnade i hörlurar och autopanningen var riktigt jobbig, kanske lätta upp lite på den? Annars går meningen med det här mig förbi. Jag är ingen stor fan av instrumental musik dock så bry dig inte om vad jag tycker 😏

• 3 veckor senare...
Postat

Fin känsla och spel, riktigt fint! Längtar efter en röst på denna... 😕

Rockypop

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.