Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har du också en "off" period? 🙂

Får fan inte upp motivation till att komponera nu för tiden 🙂

Blir att sitta o glo på Stargate eller liknande efter jobbet.. plus, när man sitter o pular med massa musik och sedan lägger ut på ett gäng hemsidor så känns det som om man spenderar mer tid på jobbet att glo runt på alla forum för att se om någon gett någon kritik.. inte bra 🙂

Iaf.. hur haru det? Allt väl? 🙂

Annons
Postat

Ok, men då lägger jag en bevakning här så får ni prata i fred sen... 🙂

Postat

Haha!

Joda allt är väl bara bra, lite segt på hemmafronten bara 😉

Fan vi går in i en mörkare period i livet nu, då brukar det väl bli sådär.

Samma här med musiken!

Har heller inte jobbat nånting alls sen "be here"

Känns lite seeeeeegt faktiskt, undra varför 🙂

Sitter på jobbet nu och ska annullera några fakturor

va gör du själv? 🙂

Postat

Sitter o fixar iordning mitt företags hemsida som suttit på "to-do" listan i snart ett år som "fixa asap!" 🙂

Vi e lite sega här på jobbet 😉

Be here va ju helt asskön, testa lägga ut den på trance.nu forumet, det är inte så många som lägger ut grejer där dock många där är redan signerade, plus att jag vet att det många som fått skivkontrakt den vägen. Blev själv erbjuden en label som jag tackade ner till där 🙂

Jag kan lägga en första post åt dig där som typ "OMG! This is great!" (vilket jag inte ljuger med heller) så folk lyssnar på den 🙂

Postat

ah fan varför inte? 😉

Hade vart kul att se va dom tycker om den, med tanke på att dom som hänger där lyssnar väl enbart på elektronisk (nästan iallafall 🙂 )

fan har också en del saker på min "to-do" lista.

Men det finns ju en anledning till varför dom hänger där också 🙂

Fan när kommer du med nånting nytt då? Saknar Drik soundet på forumet 🙂

Postat

Får se.. tänkte jag skulle fixa något till studio tävlingen, men det kanske blir något snart om jag får upp inspirationen bara 🙂

Dock tänkte jag se klart alla 8 säsonger av Stargate först 🙂😉🙂

Postat

Stargate 😉

Så du ska joina tävlingen? Själv blir det nog inget av det för min del 🙂

startade en tråd på trance.nu om du vill kika!

Ligger under artist promotion 🙂

fan jag tycker vi borde göra ett sammarbete nångång, fixa nån låt tillsammans 🙂

hade vart nice!! =)

Postat

Jo för fan!

Vi har ju samma sequencer o synth plus soundsets, så självklart 🙂

Vi får tjöta mer om det sen 🙂

Ska dyka in på tråden om en liten stund, ser lite suspekt ut om jag lägger en kommentar så tidigt 😉

Postat

Ja precis 🙂

Jo det kanske ser lite mysko ut om du kommer med en kommentar redan nu 😉

Fan vi får tjöta mer om det över MSN! 🙂

Postat

Haha!

Tack för det fina 🙂

skrev tillbaka nu! Drar snart från jobbet och uppkopplingen hemma har tydligen lagt av 😉

vi hörs på msn senare om det funkar 🙂

Annars hörs vi imorgon! =)

Postat
Hej Carl! Välkommen 😉

Hur e läget?

Roha, la en kommentar nu

Jo fan de e lungt... kom från jobbet för ett tag sen.. seg som fan :/

själv?

Postat

Jorå, bara bra, 20 minuter till sen blir det hemmåt för att fortsätta nöta ur ögonen framför teven 😉

Postat

Hm, är det öppet för allmänheten?

Postat

Stressigt på jobbet, sen sprack det i kväll med... Skulle installera en skrivare som mina föräldrar fått och jag var osäker på om det var med druivrutiner så jag tog med en XP-CD. Visst var det med drivisar, fast bara till W95, så det var ju tur... Problemet var att jag hade glömt att jag installerat W98 på den datorn 😠

Nu har jag letat fram 98-cdn så i morrn löser vi det.

Postat
Jag kan lägga en första post åt dig där som typ "OMG! This is great!" (vilket jag inte ljuger med heller) så folk lyssnar på den 🙂

Musikbranschen idag... :rolleyes:😆😉

Postat
Stressigt på jobbet, sen sprack det i kväll med... Skulle installera en skrivare som mina föräldrar fått och jag var osäker på om det var med druivrutiner så jag tog med en XP-CD. Visst var det med drivisar, fast bara till W95, så det var ju tur... Problemet var att jag hade glömt att jag installerat W98 på den datorn 😆

Nu har jag letat fram 98-cdn så i morrn löser vi det.

Aah nice 😉

Men fan det är en ny dag imorgon!

Då fixar det sig säkert 🙂

fan w98 det var goa tider det :rolleyes:

Postat

Musikbranschen idag... :rolleyes:😆🙂

HAhaha 😄

Fan va jag garva när jag läste det 😉

Det var bra sagt 🥰

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.