Jump to content
Annons

Bläckstråleskrivare


Matthew L

Recommended Posts

Hej!

Jag bara undrar över om någon känner till huruvida det finns en (stor) skillnad i priserna på bläck till olika fabrikat. Tycker det är klurigt att bara titta på förpackningar eftersom jag inte kunnat hitta någon typ av ml-angivelse.

Jag vet om att man ska köpa en skrivare med olika bläckbehållare, men om det som sagt är någon som har ett tips att ge så säg till.

Många tack på förhand 😛 (Har ju inte lust att göra ett ekonomiskt bottennapp 😉

)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej.. Det är många aspekter att ta till sig här.. Vad har du för skrivare?

själv kör jag med en billig HP deskjet 3325 som använder 2 patroner. 1 för svart och 1 för resten av färgerna. För just den här skrivaren har jag kommit fram till att det mest ekonomiska är att just köpa HPs egna orginalpatroner.. dom räcker längst och strular minst helt enkelt. Har du annan typ av skrivare (Epson t.ex) som använder helt separata färgpatroner så kan kanske en refilllösning vara en lösning.

Jag tyckar att du ska titta in till Pricerunner för att se vad som rekomenderars där.. Fördelen är att kunder kan skriva recensioner om dom var nöjda eller inte..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack hegobald för ditt svar!

Jag har ingen skrivare i nuläget utan ska köpa en. Tänkte mest höra om det fanns någon stor skillnad mellan "skrivarfabrikaten" och deras bläck. Alltså om ngn kände till att t.ex "köp inte Canon för deras bläck kostar skjortan och refiller el. bläckkopior till canon är hutlöst dyra". Vill ju som sagt inte gå och köpa en skrivare som är en ekonomisk katastrof 🙂 Har tänkt mig separata färgpatroner.

Nån annan som nåt hett tips 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...