Poetrymusic Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 Jag försöker få igång mitt Cubaseprogram.När jag försöker avinstallera det, så står det att den inte hittar INSTALL.LOG.Vad innebär detta? Och varför får jag inte igång det? Det bara står och tuggar vid uppstart.Beror det på för lite utrymme? Någon som vet?
johlin Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 Det du kan göra istället är att först bara ta bort cubase' mapp, och sen köra nåt register-reningsprogram, t.ex ccleaner.
Poetrymusic Postat 11 september 2005 Trådstartare Postat 11 september 2005 Finns det på kontrollpanelen?
johlin Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 Poetrymusic sa: Finns det på kontrollpanelen? Nope. Först tar du bort hela mappen med cubase, typ c:\program files\steinberg\cubase sx3 eller vad du nu har. Sen laddar du hem ccleaner (http://www.ccleaner.com/). Startar programmet, trycker på knappen problem, scannar efter problem, tar bort alla problem. Detta rensar även annat skit (som inte behövs ändå), så att datorn kommer att gå snabbare (beror på hur mycket skit du har pådatorn redan).
Poetrymusic Postat 11 september 2005 Trådstartare Postat 11 september 2005 Jag har SE, och har även installerat Cubasis, som inte går igång.Jag har redan Errorguard, som rensar bort det mesta, men skulle detta du nämner vara bättre?
johlin Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Jag har aldrig provat errorguard, men efter en snabb google-sökning verkar det som att det ska funka. Om programmet försvinner från läggtill/ta bort program när du har fixat allt så har det ju funkat.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.