Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Det är såhär...Går 3:e året på gymnasiet, som ni allla säkert vet så är det en avslutnings bal...

Men frågan lyder; hur frågar jag den här tjejjen om hon vill gå med mig?

dissar hon mig så vetefan vad jag tar mig till 😱

Redigerat av DjHex
Annons
Postat

Hej!

Bor du i USA? Nej, men alltså det låter löjligt men, fråga henne om hon har nån att gå på balen med! Och har hon inte det säg att men vi kanske kan gå?

Och bli sedan förvånad över hur lätt det var! Det svåra är att komma på en plats/situation där ni på ngt sett möts lite naturligt!

Postat

Skriva en låt? 🙁 Fast sånt kan ju lätt bli lite fånigt. Fast å andra sidan, vill hon gå med dig så tycker hon säkert bara att det är trevligt, hur du än frågar, och vill hon inte så spelar det ju tyvärr inte så stor roll vad du tar dig till.

Tänk själv, hade någon tjej du vart intresserad av frågat dig (är ju dax för tjejerna att börja visa att dom menar allvar med det här med jämnställdhet...), så hade ju du bara blivit glad, även om hon kanske inte gjort det på något bra sätt. Men hade det varit en tjej du inte ville gå med så hade det förmodligen spelat mindre roll hur hon hade gjort, antar jag?

Postat

Hej!

Precis, JJRockford slår huvudet på spiken! Gillar hon dig spelar det ingen roll hur du frågar, gillar hon dig inte spelar det ingen roll hur du frågar!

Så det finns inget att vara nervös för! Jag kan fråga åt dig 🙁 Nej skoja men vad tror du, gillar hon dig så fråga! Om inte, fråga ändå, om ett halvår

har du glömt allt det här ändå (kanske?)

Postat

Kör den att du frågar henne ifall hon har nån att gå med. Alltså du gör det fast inte med uppsåt att fråga ut henne, utan bara för nyfikenhetsskull (även om de inte är sant 😱 ) Säger hon att hon har nån så fortsätter du i ett annat ämne 😱...Har hon inte nån kan du ju alltid fråga 😱

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Är du snygg? Om svaret är ja så är det inga problem.

Postat

Skit i att fråga. Ägna sen resten av livet åt att fundera på vad som hade hänt om du vågat. Skriv låtar, bli bitter, bli sentimental, bli Morrissey liksom... 🙁

Postat
Skit i att fråga. Ägna sen resten av livet åt att fundera på vad som hade hänt om du vågat. Skriv låtar, bli bitter, bli sentimental, bli Morrissey liksom... 🙂

Dålig idé! 🙁😎

Postat
Skit i att fråga. Ägna sen resten av livet åt att fundera på vad som hade hänt om du vågat. Skriv låtar, bli bitter, bli sentimental, bli Morrissey liksom... :rolleyes:

Dålig idé! :rolleyes::rolleyes:

håller med 😏

Postat

trams! Det är ju för helvete bara att fråga om hon vill gå på balen med dig!

Eller gör som jag, vänta tills hon frågar 😏

Postat
trams! Det är ju för helvete bara att fråga om hon vill gå på balen med dig!

Eller gör som jag, vänta tills hon frågar :rolleyes:

Bästa hitils!

Så gjorde jag med faktiskt. 😏

Två gånger dessutom...fick "dumpa" en av dem :rolleyes:

Linslusen (oregistrerad)
Postat

Jag skulle säga att det är bättre att fråga än att vänta och riskera att hon går men nån annan. Dessutom om du gör det snart så har du det jobbiga gjort och slipper gå och fundera på saken!

Ta ett djupt andetag och lycka till!

Postat

Fråga inte som jag gjorde en gång för länge sedan.

"-Vill du kn***a eller är du lesbisk?".

Gör du det kan du åka på en smäll!

😎

Postat

😎

Haha, jävla mansgris! 😎

Postat
Tänk själv, hade någon tjej du vart intresserad av frågat dig...

Jämför aldrig män och kvinnor i detta ämnet... kvinnor har ett helt annat tankesätt när det kommer till sådana här frågor.

Vad är det för fel med att bara "springa in" i henne och börja snacka... efter lite fluff-snack kollar du bara om hon har planerat att gå på balen och ifall hon hade lust att göra dig sällskap.

Postat

😎

Tja varför inte 😆

Var ärlig från början! Då kan du alltid dra upp i framtiden att du aldrig ljugit för henne! Inte ens från första gången du såg henne :rolleyes:

Postat

Vänta på ett läge istället, rätt läge kommer sällan...

Postat
ska du hålla på och invänta lägen så kommer du ju aldrig till skott. Så tänker bara loosers.

Precis min poäng! 😱

Postat

DjHex: Fråga inte om raggningstips på studioforum, och när det dessutom börjar droppa in svar natten mellan lördag/söndag kan du vara säker på du INTE skall följa dem! :rolleyes:

Postat
DjHex: Fråga inte om raggningstips på studioforum, och när det dessutom börjar droppa in svar natten mellan lördag/söndag kan du vara säker på du INTE skall följa dem! :rolleyes:

Precis, fråga om knep i flashbacks Sex och Samlevnads-forum istället, där brukar folk svara vettiga grejor 😏

Postat
Haha rätt så klockrena förslag 😉

Men iaf, jag ska fråga henne, inväntar bara rätt läge 😄

😏😕😆

:rolleyes:

Postat
hur går de egentligen?

Har det gått?

• 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.