Jump to content
Annons

Vart har Thimmie tagit vägen?


Danabacken

Recommended Posts

Annons

Såg honom idag faktiskt, han skötte dörrarna till konsertsalen där vi hade föreläsning och det verkade gå lite sådär :rolleyes:

Har inte kommit mig för att presentera mig än, han lyckas alltid se så jäkla upptagen ut när han susar förbi på skolan, men man får väl ta och springa in i honom nån gång snart :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

va sött man kan va :rolleyes:

Han kommer nog tebaks vare lider.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

🙂😛😎😆😆

Okej, det verkar som om vi kommit fram till vad han gör nu för tiden? 😛

Nästa fråga då: Någon som sett till Marcus Rombo? (jag väntar mig nu alltså en flummig bild med mitt ansikte inklippt!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj! Jag blir smickrad att jag är saknad! 😕

Det är faktiskt som "musik" säger, skolan har börjat och jag har jobb upp till öronen. Det är hårt att vara utbildningsledare... Det har inte funnits tid att "hänga" på forumet. När jag har haft en stund över så har jag åkt till Linköping och repat med nya bandet.

Hahaha! Vilken bra bild! 😉

Jag ska försöka att vara mer här, för det är jäkligt roligt!

Smell you later!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare Thimmie!

Tja! 😄

Välkommen tillbaka! 🙂 Vart har du hållit hus, då? (Sibirien sa Lavrell (!), är det sant 😉 )

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare Thimmie!

Tja! 😆

Välkommen tillbaka! 😆 Vart har du hållit hus, då? (Sibirien sa Lavrell (!), är det sant 😆 )

Tjena!

Det är som "musik" sa, jag har haft mycket jobb så det har inte funits tid att vara på forumet. Men nu ska jag försöka hänga här mer igen! Jag har inte varit i Sibirien, men det vore kul att åka dit. 😱

Trevligt att du starta den här tråden! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...