Jump to content
Annons

Skål som fan!


lavrell

Recommended Posts

Sitter här med ett x antal Heineken och häller i mig.

Fan imorrn jobbar jag, ångest!!!

Men vaffan det får man ta imorrn!

Nån mer som ska jobba imorrn och är ute och krökar skallen av sig idag? (lid med mig) 😳

Skål som fan! 🙂 *hick*

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu dricker jag whisky (nån billig smuggel som smakar apa, så det är ringen risk att jag blir (mer) alkoholist). Jobbar i morrn...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag sitter och surfar med piratkopierat explorer på en, av min hälare, lånad dator och smuttar på stulen hembränt! Knäck det ni!

Detta skrives med någon annans hand av en god vän till mig som aldrig funnits

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådär, då va det dagen efter då.

Fan är oförskämt pigg ... antagligen beror det på det enorma vattenintaget i slutet av kvällen 🙂

Äh! De enda gångerna man mår dåligt efter en ute/suparkväll är när man har druckit Vin/stora mängder sprit och sen inte fått sova ut. Får man sova ut så blir man ju alldrig bakis 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådär, då va det dagen efter då.

Fan är oförskämt pigg ... antagligen beror det på det enorma vattenintaget i slutet av kvällen 🙂

Äh! De enda gångerna man mår dåligt efter en ute/suparkväll är när man har druckit Vin/stora mängder sprit och sen inte fått sova ut. Får man sova ut så blir man ju alldrig bakis 🙂

Jag skulle fan göra en hel del för att få vara förunnad att slippa baksmälla, blir fan seg av 2 öl.

USCH! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådär, då va det dagen efter då.

Fan är oförskämt pigg ... antagligen beror det på det enorma vattenintaget i slutet av kvällen 🙂

Äh! De enda gångerna man mår dåligt efter en ute/suparkväll är när man har druckit Vin/stora mängder sprit och sen inte fått sova ut. Får man sova ut så blir man ju alldrig bakis 😎

Jag skulle fan göra en hel del för att få vara förunnad att slippa baksmälla, blir fan seg av 2 öl.

USCH! 😠

Med bakis menar jag då att man inte mår så jätte bra å är allmänt bakis 😛

Sådär Seg blir man ju forstås. Men de kan man ju bli även utan alkohol 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...