Ken Kängström Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Hej. Har en liten låt som behöver produceras. Jag är inte någon jäkel på att producera just techno/trance, men har lite koll på melodislingor osv, så all hjälp är välkoomen. Vill gärna ha den aggresiv såsom hard-trance bör låta. Någon som känner sig manad? Kravet är att ni har Reason 3.0. Här kan ni ladda hem .rns filen. Mvh Ken
Ken Kängström Postat 10 september 2005 Trådstartare Postat 10 september 2005 Kan tillägga att låten fortfarande är i skiss-stadie, och vissa partier ska vara läängre osv. Men med en bra produktion från grunden så ökar min motivation och inspiration. 🙁
Ken Kängström Postat 10 september 2005 Trådstartare Postat 10 september 2005 🙁 Haha, är det så kasst?
Lindeberg Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 🙂 Haha, är det så kasst? Paranoid efter bara en timme? 🙁 Jag har inte tid, annars hade det varit kul.
Ken Kängström Postat 10 september 2005 Trådstartare Postat 10 september 2005 🙂 Haha, är det så kasst? Paranoid efter bara en timme? 🙁 Jag har inte tid, annars hade det varit kul. Okej synd. 😳 Njae, ser att många kikar i tråden, men ingen nappar så... 😳
Pazo Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Alltså...Om de ska vara typ kass tance eller nåt sånt så duger ju denna låten!....har hört sämre produktioner som varit släppta 🙁...Jag har inte mkt tid men jag kan försöka göra nåt skönt med denna. Mest som en skoj grej liksom 🙂
Danabacken Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 (redigerat) Är inte den bäste på trance(har aldrig gjort det, faktiskt)! Men jag kan väl försöka! 🥰 För skojs skull. \\Danabacken 🙂 Redigerat 10 september 2005 av Danabacken
Ken Kängström Postat 11 september 2005 Trådstartare Postat 11 september 2005 Ja gärna fasen, jag tycker mina trance produktioner låter så jäkla mesiga. PM:a mig om ni fortfarande är på. 😄
Nexustwins Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 Skojjar du eller?? Är du inte hemma på trance så är ingen det 😱 Har kanske en kille som vill göra musik med dig Dan-j www.dan-j.tk Vill gärna ha kontakt med dig ochså men din msn adress funkar inte.
Danabacken Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 jag tycker mina trance produktioner låter så jäkla mesiga. Tycker du?? 😱 Sj tycker jag att det låter skitbra! (Den var ju typ redan klar när du postade den, tycker jag det låter som iaf 😱 )
Pazo Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 jag tycker mina trance produktioner låter så jäkla mesiga. Tycker du?? 😱 Sj tycker jag att det låter skitbra! (Den var ju typ redan klar när du postade den, tycker jag det låter som iaf 😱 ) Håller med...lät iaf som han beskrev att han ville ha det 😱 Jag kör en lite annan trance approach...den inte aggressiva alltså 😱
Nexustwins Postat 14 september 2005 Postat 14 september 2005 Bara ljudet som behöver fixas ju. Grejja lite med ljuden så får du fram det alldra fetaste soundet på din låt. 😲
Danabacken Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Addic! Har du nån hotmail-adress, så jag kan skicka Trance-låten till dig? Det går tydligen inte skicka i den här tråden! 😄 😳
Ken Kängström Postat 16 september 2005 Trådstartare Postat 16 september 2005 Addic! Har du nån hotmail-adress, så jag kan skicka Trance-låten till dig? Det går tydligen inte skicka i den här tråden! 🙂 😳 Hej, skicka till Kenny@aeonic.se. Mvh Ken
Cloudsurfer Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Hade gjärna gort en collab men kör inte reason..😐
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.