Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kan tillägga att låten fortfarande är i skiss-stadie, och vissa partier ska vara läängre osv. Men med en bra produktion från grunden så ökar min motivation och inspiration. 🙁

Postat
🙂 Haha, är det så kasst?

Paranoid efter bara en timme? 🙁

Jag har inte tid, annars hade det varit kul.

Okej synd. 😳

Njae, ser att många kikar i tråden, men ingen nappar så... 😳

Postat

Alltså...Om de ska vara typ kass tance eller nåt sånt så duger ju denna låten!....har hört sämre produktioner som varit släppta 🙁...Jag har inte mkt tid men jag kan försöka göra nåt skönt med denna. Mest som en skoj grej liksom 🙂

Postat (redigerat)

Är inte den bäste på trance(har aldrig gjort det, faktiskt)! Men jag kan väl försöka! 🥰 För skojs skull.

\\Danabacken 🙂

Redigerat av Danabacken
Postat

Skojjar du eller?? Är du inte hemma på trance så är ingen det 😱

Har kanske en kille som vill göra musik med dig Dan-j www.dan-j.tk

Vill gärna ha kontakt med dig ochså men din msn adress funkar inte.

Postat
jag tycker mina trance produktioner låter så jäkla mesiga.

Tycker du?? 😱 Sj tycker jag att det låter skitbra! (Den var ju typ redan klar när du postade den, tycker jag det låter som iaf 😱 )

Postat
jag tycker mina trance produktioner låter så jäkla mesiga.

Tycker du?? 😱 Sj tycker jag att det låter skitbra! (Den var ju typ redan klar när du postade den, tycker jag det låter som iaf 😱 )

Håller med...lät iaf som han beskrev att han ville ha det 😱

Jag kör en lite annan trance approach...den inte aggressiva alltså 😱

Postat

Bara ljudet som behöver fixas ju.

Grejja lite med ljuden så får du fram det alldra fetaste soundet på din låt. 😲

Postat

Addic! Har du nån hotmail-adress, så jag kan skicka Trance-låten till dig? Det går tydligen inte skicka i den här tråden! 😄

😳

Postat
Addic! Har du nån hotmail-adress, så jag kan skicka Trance-låten till dig? Det går tydligen inte skicka i den här tråden! 🙂

😳

Hej, skicka till Kenny@aeonic.se.

Mvh Ken

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.