trancer Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Inga Lill ARTIST/GRUPP: Marcus Persson (Perrra) GENRE: huh.. Country eller dansband? 😛 LÅTLÄNGD: 3:24 KOMPOSITÖR: Marcus Persson (Perrra) PRODUCENT: Marcus Persson (Perrra) EV. MEDVERKANDE: Ofcourse Roger då! INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT:Mp3 STORLEK:4.90 STATUS: I din Skivbutik!! Your browser does not support the HTML5 audio tag Fan.. det har vart så mkt övertid på jobbet, så jag har INTE hållit måttet med 10 låtar ännu. Sådär... Nu releasar jag INGA LILL ! Ni som tog hem (Perrra and Roger) , det är samma låt, fast omgjord, och med fantastisk härlig röst! Nu är den remastrad, så disten i rösten är borta 😱 Jag kan inte låta bli att digga med iaf, stuket på låten blev jävligt skönt på nåt sätt 😱 aja /Perrra Redigerat 10 september 2005 av trancer
pwayne Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Vad fan skall man säga?? GRYMT! Vilken hooky "gitarr"-slinga! Vilken text!! Vilket vibrato! Välfraserat och väldigt tydlig uttal Strålande 😕😐 Jag kommer att somna med den i minnesbanken!
Pluffo Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Sådär... Nu releasar jag INGA LILL ! Jag trodde först att du skrev: Nu releasar jag INGA TILL, och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta
pwayne Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Sådär... Nu releasar jag INGA LILL ! Jag trodde först att du skrev: Nu releasar jag INGA TILL, och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta Den var nästan lika bra som riffet på INGA-LILL! 😕😐
trancer Postat 11 september 2005 Trådstartare Postat 11 september 2005 hahaha... *bugar* Har ni märkt att jag presenterade en ny bandmedlem? JONNY! /Perrra
trancer Postat 11 september 2005 Trådstartare Postat 11 september 2005 HAHHA Grymt bra faktsikt 😄 lol Tackar tackar! /Perrra
trancer Postat 11 september 2005 Trådstartare Postat 11 september 2005 Vad fan skall man säga?? GRYMT!Vilken hooky "gitarr"-slinga! Vilken text!! Vilket vibrato! Välfraserat och väldigt tydlig uttal 😄 Strålande 😄😛🙂 Jag kommer att somna med den i minnesbanken! hahaha... VA mysigt skrivet 😄 =)
rewind Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 hehe skönt.. använder du super quartet-gitarr eller?
trancer Postat 12 september 2005 Trådstartare Postat 12 september 2005 hehe skönt.. använder du super quartet-gitarr eller? hoho.. jajjamen 😆 /Perrra
trancer Postat 12 september 2005 Trådstartare Postat 12 september 2005 Skönt som bare dän... men.. i miss Rooger! 😆 Jag kan garantera, att nästa låt får jävlaremig roger jobba. jag firar ju 5/10 låten då! 4 är ju släppta, 5:e kommer idag om jag hinner klart. Roger kommer krossa då! /Perrra
Egghuvud Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Det låter så naturtroget att det nästan inte är kul längre. 😉
hackeman Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Det låter så naturtroget att det nästan inte är kul längre. 😛 Nä, hade man inte vetat hade man nog inte kunnat avgöra om det var ironi eller ej. Men det är väl ett bra betyg... förmodar jag? 😉
Egghuvud Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Det låter så naturtroget att det nästan inte är kul längre. 😛 Nä, hade man inte vetat hade man nog inte kunnat avgöra om det var ironi eller ej. Men det är väl ett bra betyg... förmodar jag? 😉 Fast det blir roligare när det är gjort på allvar. Någon som har hört "absolut kalkon", den bästa svenska samlingsplatta som gjorts i min värld iallafall. Klassiker som "Sidovagnsmotorcyckel" och "Han med mustachen" är gjorda på fullaste allvar. Då skrattar man desto mer. 😄
trancer Postat 12 september 2005 Trådstartare Postat 12 september 2005 Det låter så naturtroget att det nästan inte är kul längre. 😛 Nä, hade man inte vetat hade man nog inte kunnat avgöra om det var ironi eller ej. Men det är väl ett bra betyg... förmodar jag? 😉 Fast det blir roligare när det är gjort på allvar. Någon som har hört "absolut kalkon", den bästa svenska samlingsplatta som gjorts i min värld iallafall. Klassiker som "Sidovagnsmotorcyckel" och "Han med mustachen" är gjorda på fullaste allvar. Då skrattar man desto mer. 🙂 haahaha Det va faktiskt härliga betyg 😄 faktum är att jag känner att jag börjar bli grym på stilen 🙂 och det blir 'bättre o bättre' naturtroget 😉 Men nästa låt blir tuff. löjligt sjukt vibrato på 'han' som lirar trumpet kan jag lova 😄 värre än min röst hoho /Perrra
Wille Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Skönt som bare dän... men.. i miss Rooger! 😛 Jag kan garantera, att nästa låt får jävlaremig roger jobba. jag firar ju 5/10 låten då! 4 är ju släppta, 5:e kommer idag om jag hinner klart. Roger kommer krossa då! /Perrra Väntar med spänning 😱🙂
PetePizza (oregistrerad) Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 fan Perrra, du e ju duktig ju! Nämen alltså detta är ju ganska häftigt att du lyckas utvecka värsta dansbandslegenden på bara några få låtar, även om det är gjort på skoj så är det ju fasen så mycket bättre än en hel del av "the real danceband-thing"!
Krumhorn Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 Vicket härligt ös! Det här skulle mamsen och pappsen gilla! 🙂
Gote Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 Jag tog mig tid att lyssna igenom alla fem nu. Riktigt kul!! Det märks att det här är din genre! Härligt vibrato på sången, men jag tycker nog du borde ha ett ännu plaskigare reverb. Roger rockar fett!
trancer Postat 13 september 2005 Trådstartare Postat 13 september 2005 hahaha.. Jag har ju bara 5 låtar kvar, sen ska jag lämna in dom hos nåt skivbolag ha ha /Perrra
hackeman Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 Det märks att det här är din genre! 😄 Haha, vilken dj-vla förolämpning!! 😉
trancer Postat 13 september 2005 Trådstartare Postat 13 september 2005 (redigerat) ...du kan inte mena allvar? Du har inte läst alla dom andra trådarna va? 😉 ATt jag gör dessa låtar med glimten i ögat, och att alla ska ha nåt att ha roligt åt =) seriöst.. prova... det är inte så enkelt 😉 /Perrra Redigerat 13 september 2005 av trancer
Wille Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 ...du kan inte mena allvar? Du har inte läst alla dom andra trådarna va? 😉 ATt jag gör dessa låtar med glimten i ögat, och att alla ska ha nåt att ha roligt åt =) seriöst.. prova... det är inte så enkelt 😉 /Perrra är 5:an på väg? 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.