tomazopantera Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Det är ungefär lika charmigt som om Volvo skulle börja återskapa 245:an.. Huga!! Om man nu absolut måste återskapa så varför kan inte Kavli återskapa Raketosten???
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 En 245 årsmodell 2006 hade ju varit hur kungligt som helst! 😮
VacUm Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Skojjar ni? hur dumma är dom egentligen. Det finns absolut ingenting som är bra med KorgM1 om man räknar bort dom tillfällen man vill ha "dåligt korg M1-ljud". En sorglig synth som fick leva kvar alldeles för länge. Dessutom var min första synth en sån, och den tyckte jag var skitbra i ungefär 2 veckor. Nu står den i föräldrarnas förråd och samlar damm. nån som vill köpa?
Hans Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 (redigerat) Hej! Länk ---> Lite skumt detta här! Först erbjuder Korg i Legacy Collection: MS-20, Polysix, Wavestation(den helt överlägsna efterföljaren till M1*) + massa annat godis för 1995 kr. Fantastiskt ! Men nu, köp till M1* för 995 kr!, va? Jag kan tänka mig att betala 495:- om jag slipper M1*:an, inte ett öre mer 😳! * Korg M1 producerades i 250,000** exemplar! ** Källa: internet*** *** D.v.s. helt otillförlitligt! Redigerat 9 september 2005 av Hans
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 (redigerat) Jag hade en jävligt skön storbandsledare som, när man lirade med andra ensemblar, inte kunde motstå att dra på nåt synthbrass på M1:an och jamma med. Det var en tung uppgift att släppa bomben för honom och meddela att det lät för jävligt. Edit: Tack för länken, Hans. Redigerat 9 september 2005 av Jocke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.