Jump to content
Annons

ARGHHHH!


Midori

Recommended Posts

Katla (oregistrerad)
Så underbart "Clockwork Orange" det där lät. 😲

Tänkte precis samma sak! 😎 Underbart!

Midori: Hon är ju verkligen inte värd den uppmärksamhet du skänkt henne. Människor med den attityden går bara att ignorera. Allting annat ser de som självbekräftelse.

Om jag var du hade jag bett mitt ex att skita ner sig. 😄 Jag tror att jag varit mer arg på honom än fröken White Power. Kanon att du konfronterade honom. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Orolig för att hon ska börja jobba på samma ställe som dig...?

Varför inte påpeka för bossen att hon är nazist?

jag är fan bäst 😲...

jag sa till de på min avdelning att hon är nazze, så nu får hon inte vara på min avdelning i alla fall...

Men hon ska vara i samma bygnad dock...fast på en annan avdelning...

jag totalvägrar o ha en nazzie på jobbet...så är det bara.. 😄

Det är alltid svårt att ge råd i sådana här samanhang. Jag har full förståelse för dina känslor. Men jag skulle om jag vore som dig vara mycket försiktig med att säga saker om henne. Hon är ju knappast din vän. Och kan hon styrka att du har sagt ofördelaktiga saker om henne så kan hon faktiskt om det vill sig riktigt illa dra dig till tingsrätten för förtal. Detta är inte vanligt. Men det händer. Och det blir både dyrt och besvärligt på många andra sätt. Det spelar ingen roll hur rätt du kanske har i det du säger, det kan fortfarande komma att räknas som förtal i lagens mening, och det kan i värsta fall bli du som blir "boven" i stället för hon...

Gör i stället så att du "hjälper" henne att avslöja sig själv. Om du säger saker till henne som hon genom att svara på ger klart besked om vad hon står för så är ju saken klar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...