Pico Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 😉😆😆 Hällnäs folkskola... 😆 Hällnäs är en "utby" till stället jag kommer ifrån. 😄
Linus Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Jörgen Mörnbäck kan imitera herr Carlsson minsann.
The Edge Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 (redigerat) Lisebergs trevliga granne Redigerat 20 februari 2006 av The Edge
musik (oregistrerad) Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 ...som jag ser rätt ofta! 😄 plats för utställningar om xxxxx t.ex.
musik (oregistrerad) Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Jag ser Eddie i sitt Esse. När jag var liten hade vi en fruktaffär vid torget som hade en innehavare vid namn Esse! Där brukade jag så ofta handla Ahlgrens bilar att han med ens jag kom in i affären gick och hämtade en påse från hyllan... 🙂
musik (oregistrerad) Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 fin vovve fin varg Passerade f.ö. två svarta hundar när jag varit och köpt semlor idag. De var fastbundna, men blev fullständigt vansinniga när jag passerade. Ställde sig på baktassarna och visade alla tänder. De såg ut som en blandning mellan rotweilers och pittbulls. På den ena fanns blod och slamsor runt tänderna. Groteskt! När de skällde vaknade hela kvarteret upp, folk vände sig på trottoarerna, bilar höll på att köra fel. Kaos! Vad får hundar att plötsligt uppträda så? Min bruna skinnjacka? :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.