Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 orm - strippa Den DÄÄÄR associationen får du allt utveckla!
Lilleman Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 (redigerat) MMMMMmmmm. Toblerone... Alla kan inte fela... Eller var det bättre att falla i fel fil än att fila i fel springa, jag kommer inte ihåg... 😆 Redigerat 8 februari 2006 av Lilleman
Neosus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 (redigerat) ..äh! Linus hann före... Ska jag ta bort min bild? 😆 Redigerat 8 februari 2006 av Grahn
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Ge oss en rejäl efterkonstruktion istället, Grahn!
musik (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Lilleman: Hur vi hamnade från ett fantastiskt musikinstrument med former till en cigarettrökande skräcködla övergår mitt förstånd. 😆 Linus: Tyckte jag gjorde trådens mest uppenbara association från orm till strippa. 😄 Ormen är lömsk, farlig... strippan är likadan... Dessutom är ormen därför ett av deras mest använda attribut...
Lilleman Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 (redigerat) Va fasen, nu var jag sen... Redigerat 8 februari 2006 av Lilleman
Neosus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Ge oss en rejäl efterkonstruktion istället, Grahn! Haha då får jag nog allt ta och ta mig en liten...........funderare. 😄 Och en hut. 😆
Lilleman Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Lilleman: Hur vi hamnade från ett fantastiskt musikinstrument med former till en cigarettrökande skräcködla övergår mitt förstånd. 😆 Linus: Tyckte jag gjorde trådens mest uppenbara association från orm till strippa. 😄 Ormen är lömsk, farlig... strippan är likadan... Dessutom är ormen därför ett av deras mest använda attribut... En violin = fela... Sahlin "felade" men tyckte om toblerone... 😄
musik (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Men det var ju en violoncell (och ingen violin)...därför jag inte kopplade 😆😄
Lilleman Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Men det var ju en violoncell (och ingen violin)...därför jag inte kopplade 😄😄 Allting mindre än en basfiol är en Fela i mina ögon... 😆 Jag ber om ursäkt för mitt begränsand kunnande i frågan... 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.