Linus Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Red Light District är en butik i Piteå som säljer alternativa kläder, t.ex. en sån här tröja:
Fidden Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Möjligt att senare 80-talister inte inser kopplingen... 😄
Linus Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 (redigerat) Vad glad jag blir att någon förstod 😆 😄Jag har inte sett filmen "Ett paradis utan biljard" - men Michael Segerström, som står näst längst till höger, förknippar jag med "På kurs med Kurt". Förstod jag? Där spelade Michael mot Per Eggers. Redigerat 6 februari 2006 av Linus
Fidden Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Vad glad jag blir att någon förstod 😆 😄Jag har inte sett filmen "Ett paradis utan biljard" - men Michael Segerström, som står näst längst till höger, förknippar jag med "På kurs med Kurt". Förstod jag? Där spelade Michael mot Per Eggers. Japp, du förstod precis 😮 Jag har inte heller sett filmen. och plötsligt är vi tillbaks till ägg igen.
Linus Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Stereo med Beethoven-cd -> Beethoven -> Beethoven är född 16 dec -> Det är jag också -> Mig! 🙂
Eternal Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 (redigerat) Tjejen i Beethoven var också med i "Fran". Eller om det hette "Nanny" Redigerat 6 februari 2006 av Eternal
Eternal Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 (redigerat) Gangsterbil. Redigerat 6 februari 2006 av Eternal
Linus Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Eternal, vad har vi sagt om att byta ut bilderna? 😏
Eternal Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Eternal, vad har vi sagt om att byta ut bilderna? 😕 Det är ju i princip samma och jag trodde inte att ngåon såg 🙂
Linus Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Jag tror att Eternal associerade på bilden med "I ♥ Compfused" istället för bilden med rörmokaren. Compfused tillåter inte hotlinking från andra sidor, så vi fick upp ♥-bilden istället.
Lilleman Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Jag tror att Eternal associerade på bilden med "I ♥ Compfused" istället för bilden med rörmokaren. 😉 Compfused tillåter inte hotlinking från andra sidor, så vi fick upp ♥-bilden istället. Ber om ursäkt, hos mej såg det bra ut på förhandsgranskningan...
Eternal Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Jag tror att Eternal associerade på bilden med "I ♥ Compfused" istället för bilden med rörmokaren. Compfused tillåter inte hotlinking från andra sidor, så vi fick upp ♥-bilden istället. Haha. Så smart är jag 😉
Eternal Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Kakor kan leda till detta. Men det kan iofs allt i för stor dos!
Linus Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 (redigerat) Jag läser hellre än ETC Redigerat 6 februari 2006 av Linus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.