Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 6,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat

Red Light District är en butik i Piteå som säljer alternativa kläder, t.ex. en sån här tröja:

kurtrip.jpg

Postat (redigerat)
Eggers.Per.jpg Redigerat av Linus
Postat (redigerat)
Vad glad jag blir att någon förstod 😆
😄

Jag har inte sett filmen "Ett paradis utan biljard" - men Michael Segerström, som står näst längst till höger, förknippar jag med "På kurs med Kurt". Förstod jag?

Där spelade Michael mot Per Eggers.

Redigerat av Linus
Postat
Vad glad jag blir att någon förstod 😆
😄

Jag har inte sett filmen "Ett paradis utan biljard" - men Michael Segerström, som står näst längst till höger, förknippar jag med "På kurs med Kurt". Förstod jag?

Där spelade Michael mot Per Eggers.

Japp, du förstod precis 😮

Jag har inte heller sett filmen.

och plötsligt är vi tillbaks till ägg igen.

kalles.jpg

Postat

Stereo med Beethoven-cd -> Beethoven -> Beethoven är född 16 dec -> Det är jag också -> Mig! 🙂

av-464.gif

Postat

Freshprincecast.jpg

Från en amerikansk sitcom till en annan...

Postat

Eternal, vad har vi sagt om att byta ut bilderna? 😏

Postat

Jag tror att Eternal associerade på bilden med "I ♥ Compfused" istället för bilden med rörmokaren. :rolleyes:

Compfused tillåter inte hotlinking från andra sidor, så vi fick upp ♥-bilden istället.

Postat

Pepparkakor innehåller både socker och sirap.

ssa_socker_Alf_E_Ohlsson.jpg

Postat
Jag tror att Eternal associerade på bilden med "I ♥ Compfused" istället för bilden med rörmokaren. 😉

Compfused tillåter inte hotlinking från andra sidor, så vi fick upp ♥-bilden istället.

Ber om ursäkt, hos mej såg det bra ut på förhandsgranskningan... :rolleyes:

Postat
Jag tror att Eternal associerade på bilden med "I ♥ Compfused" istället för bilden med rörmokaren. :rolleyes:

Haha. Så smart är jag 😉

Postat (redigerat)

Jag läser hellre

resume_logo.gif

än ETC

Redigerat av Linus

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.