Linus Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Men om man postar utan att redigera kan det bli fel på associationer. T.ex. osiris öken när jag associerade festis. Då jag postade bilden hade Fidden redan postat en bild på Sahara Hotnights. Vad gör jag? Jo, jag tar bort bilden. Märker efteråt att Eternal redan associerat på min Festis. Vad kan man göra? Det går ju undan i den här tråden.
Sonnert Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 (redigerat) tråkig bild men roligt namn 😆 edit: Ja! Jag sökte på det 😛 Redigerat 5 februari 2006 av Sonnert
Linus Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 (redigerat) EDIT: Ja! Jag associerade på bilden, inte filnamnet 😆 Redigerat 5 februari 2006 av Linus
Linus Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 (redigerat) (Spånka NKPG, som gjorde "Do You Wanna Ride" med Malin Baryard) Redigerat 5 februari 2006 av Linus
Fidden Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 (redigerat) (bytte bild, slutade funka) Redigerat 5 februari 2006 av Fidden
Fidden Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Nu har jag för övrigt suttit och pysslat med detta istället för att skriva ett arbete som ska vara klart nästa vecka. En applåd för det.
Pazo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 (redigerat) Själv borde jag plugga massor... borde väl ha börjat för två veckor sen.. Redigerat 5 februari 2006 av Pazo
musik (oregistrerad) Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Vid vägen ser man skogen - Skogens IF (en fotbollsklubb)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.