Linus Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Jo men min assjuka association om tidningsartikeln var ju ett exempel på att man genom att gå från en sak till en annan hela tiden kan komma vidare för att till slut finna det man vill åt. Precis som vid menybläddrandet i exempelvis Cubase. :musik haha 😱 Inte alls de jag ursprungligen tänkte 😛 jag tänkte mest: Massa text--> manual--> "läs manualen" ---> CUbase 😛 Hahah, jag läste teen och bankrutt i artikelns rubrik. Det kan också vara en bra association till versionen SX 🙁 Så det var minst 3 möjliga associationer! Verkligen tumme upp! Förresten, vad duktiga ni var i natt! Ni har ju kört en hel sida... Redigerat 8 januari 2006 av Linus
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jo men min assjuka association om tidningsartikeln var ju ett exempel på att man genom att gå från en sak till en annan hela tiden kan komma vidare för att till slut finna det man vill åt. Precis som vid menybläddrandet i exempelvis Cubase. :musik haha 😆 Inte alls de jag ursprungligen tänkte 😛 jag tänkte mest: Massa text--> manual--> "läs manualen" ---> CUbase 😛 Hahah, jag läste teen och bankrutt i artikelns rubrik. Det kan också vara en bra association till versionen SX 😉 Så det var minst 3 möjliga associationer! Verkligen tumme upp! Förresten, vad duktiga ni var i natt! Ni har ju kört en hel sida...
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Stjärna på föregående bild->Sikta mot stjärnorna->Agneta->Lets dance->Dansskor
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Tänk vad en bokstav är viktig, som r t.ex., i Geoge Haison. r r r ...
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) 31:a mandibular är det jag ska låta åtgärda närmast. 😛 Redigerat 8 januari 2006 av musik
Per_a_55 Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 18:e mandibular är det jag ska låta åtgärda närmast. 😛 Bild?
Per_a_55 Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Ediths lillasyster Maja: Hann inte.. Redigerat 8 januari 2006 av Per_a_55
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Nej då. Om man använder rosa skor av den sorten på en golfbana kommer följande meddelande upp.
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Extraverta personer gillar färger, det gör inte introverta i samma utsträckning. Denna bild föreställer enligt konstnären en introvert människa som blir vattnad.
Neosus Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Vattnad single malt. Bytte bild. Redigerat 8 januari 2006 av Grahn
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.