Sonnert Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 (redigerat) jeans-modellen heter Hush Redigerat 8 december 2005 av dedacia
Linus Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 (redigerat) Här buggas det också... Förresten martin, vi verkar gå runt i cirklar nu 🥰 https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=...ndpost&p=214214 Redigerat 8 december 2005 av Linus
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 :samma syssla som dessa sysslar med...
martinm Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Förresten martin, vi verkar gå runt i cirklar nu 😠https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=...ndpost&p=214214 Haha den hade jag missat, verkar som hela jävla tillvaron är en enda loop... 😮
frelin Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Har ni kollat på TV så vet ni hur filmen slutade 😳
Diwic Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 (redigerat) (fick lära mig av vår körledarinna, att om man inte kan texten går det alltid bra att mima "potatis" istället. Därav kopplingen potatis -> kör.) För övrigt anser jag att soundborns bild redan har postats tidigare i tråden. // David edit: såg nu att det var lök han skalade. Men lök är också formen på vissa kyrkors torn, och i kyrkan har man naturligtvis en kör. Redigerat 10 december 2005 av Diwic
musik (oregistrerad) Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 Ser en viss likhet med galenpannan i Cheap Trick 😲 :musik
Linus Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 pga. Malmös bidrag Näcken é dum! som tävlade i SMASK 2005 😄 Om ni vill höra låten så kolla mms://stream.help.kau.se/kau/smask2005.wmv och spola fram 1h5min 😄
gol Postat 12 december 2005 Trådstartare Postat 12 december 2005 (redigerat) Hajar ni den här kopplingen då? Pazos bild kommer vad jag vet från spelet GTA: Vice City och din bild föreställer väl Danny Devito, hmm... Kanske "I love Rambo" ska associeras med Danny och inte GTA? Skitsamma, vi slänger in allt! Ray Liotta gör ju en av rösterna i GTA: Vice City och han medverkade i filmen Even Money tillsammans med Danny Devito. Dessutom har Ray Liotta varit med i Cop Land med Sylvester Stallone, därav "I Love Rambo". edit: la till hammas quote. Redigerat 12 december 2005 av gol
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.