Jump to content
Annons

Bildassociationsleken


gol

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

På denna skiva finns låten "Lookin' out for #1".

BOOOODIJlQ.01._SCMZZZZZZZ_.jpg

😄

ESKIL: Förbannant trött på det här! Hur ska man när man skriver in tecknen från en bild kunna veta om det handlar om ett O eller en 0:a?

:rolleyes:

lemon tjecks//:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 6,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Det ena (dryck) leder till det andra :

gal10.jpg

p.s. Förra bilden går inte att se, så den bygger jag inte vidare på. d.s.

grön påse i grunden//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Dan_Castellaneta.jpg

Dan Castellaneta gör, förutom Barneys röst, rösterna till Homer, farfar Simpson, Krusty the Klown m.fl.

Edit: Den här bilden syns väl?

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Ännu en bild man inte kan läsa. Vad beror det på att ni skickar såna?

Det är ett "hotlinking-problem". Dvs. webbservern (i det här fallet imdb.com) vägrar skicka ut bildfilen ifall den anropas från en html-fil på en annan server än imdb:s egen server.

För att förhindra att utomstående använder imdb:s bilder och server-bandbredd till sina egna sidor alltså.

Jag var inne på imdb för att hämta länken till bilden, och eftersom bilden laddades från en sida hos imdb visades bilden för mig. När jag klistrade in bildadressen här, fortsatte bilden att visas i forumtråden eftersom bildfilen redan fanns i min cache.

Att bilden jag postade inte "fungerar" för er andra var alltså inget som jag märkte.

Jag ska se om jag hittar en bild på Dan på en annan server...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Tack för snabbt svar Vectro, trots mitt tykna inlägg. De e änna tetit mä alla dessa teknikaliteter.

😎

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Nu ser man bilden på den där Danne, vem det nu är...

Pazo, det hjälper inte alls att högerklicka och välja "Visa bild", när det gäller gol:s försök tidigare i denna tråd. Kalhygge!! Riktigt bra Pazo. Hur ska man nu kunna kontra?

😉

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Nu ser man bilden på den där Danne, vem det nu är...

Pazo, det hjälper inte alls att högerklicka och välja "Visa bild", när det gäller gol:s försök tidigare i denna tråd. Kalhygge!! Riktigt bra Pazo. Hur ska man nu kunna kontra?

😉

:musik

jag kunde se bilden efter att klicka på visa bild. De ä en tjej som ser ut att pissa som en kille....

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det kommer upp en symbol nedtill på skärmen där det står (om man för markören dit): "Integritetsrapport" och en Stoppskylt!

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...