iHz Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 (redigerat) Britney Spears har ju nyss fått en bebis, eller är i alla fall gravid med en om jag har fel. Britney Spears har gjort en låt som heter Toxic, och tokic (giftig) är ju precis vad bilens avgaser är. Den första bensindrivna bilen tillverkades år 1885 av bl.a. Deimler och Carl Benz. Dessa två företag slogs ihop 1926 och bildade Mercedes-Benz. En specialtillverkad modell från Mercedes-Benz användes av Hitler. Så, från Vanilla Ice (första bilden i den här leken) ger jag er: Självaste Adolf Hitler!! 😉 😳 EDIT: kände för en smiley till. Redigerat 9 oktober 2005 av iHz
Per_a_55 Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 (redigerat) edit: OK. långsökt, men fuck Hitler.... Redigerat 9 oktober 2005 av Per_a_55
Pazo Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Knullar gör ju även människor. Människor kan göra många uttryck med ansiktet och dessa gick inte att förmedla så bra innan smileyn kom. En person som brukar använda denna smileyn 🙂 ofta är ju: Självaste Grahn 😉
iHz Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 (redigerat) Igelkotten på bilden står på en matta. Mattor är oftast fyrkantiga. Fyrar hittar vi på Vinga. Vi(-nga) har (V-)inga vingar . Vi har istället flygplan. Flygplan åker man oftast på semestern när man t.ex. ska ta sig till en solsemester i Italien. Italien är ursprungslandet för pizzan. På pizza hittar man oftast ost. Hushållsost är nog den vanligaste sortens ost. Något annat som är vädligt vanligt är datorer. Från datorer kan man olagligen ladda ner filer som t.ex. filmer . En av de många filmer som varit utsatta för piratkopiering är James Bond-filmen License To Kill. James Bond:en i den filmen var Timothy Dalton. Bröderna Dalton fanns ju som seriefigurer i serien Lucky Luke. Luke Skywalker var en karaktär i Star Wars-filmerna. Krig utkämpas just nu i Israel av USA, under ledning av George W. Bush . Buskar finns det gott om i sverige. En av dessa är nyponbusken vilken, i sina frukter, innehåller frön som kliar om man får de på huden. För att solrosen ska växa behövs ett frö, vatten och solsken. Solsken får vi från solen. Solen är kanske mest känd som gul. Smör är också gult. En av alla smörtillverkare här i Sverige är Lätta. Något som är väldigt lätt, det är fjädrar som kommer från bl.a. hönor. Rävar gillar hönor. Den vanligaste räven i sverige är Rödräven som är, ja just det, röd. För att få sin stuga röd köper man oftast Falu rödfärg. I falun gör man dalahästar. En häst har fyra ben med klövar på. Klöver är också en färg i kortspel. Vykort kan man skicka till sin familj. Familjer har sina glada stunder: Mest långsökta hittills? 😆 EDIT: Hitta en bättre bild, mohaha! 😆 Redigerat 9 oktober 2005 av iHz
Linus Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Mest långsökta hittills? 😮 *applåderar* Jag vågade inte skriva en sån långsökt association, med rädsla för att nån annan skulle hinna posta en ny bild före mig. 😮
Per_a_55 Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Mest långsökta hittills? 😮 *applåderar* Jag vågade inte skriva en sån långsökt association, med rädsla för att nån annan skulle hinna posta en ny bild före mig. 😮
Jocke Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 (redigerat) Sorry att jag stör. Ska bara ta det tusende svaret i den här tråden i sann Pazo-anda. 😕 Redigerat 9 oktober 2005 av Jocke
Linus Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Jag har märkt att jag ofta postat bilder på skivomslag. Pazo har postat bilder på cheerleaders flera gånger. Nån som vill börja analysera mönstret? 🙂
Linus Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Cheerleaders associeras till pom-poms. Pom-pom heter en låt med Bomfunk MCs, vars producent är JS16. Han ligger även bakom Darude. Rude Boy var en populär låt med Papa Dee och Leila K. Leila K knarkade bort allt hon hade tills hon blev utslagen. Utslagen blir man i boxning. En svensk boxare är Ingemar Johansson. Johansson var det vanligaste efternamnet 2002. 2002 är ett palindrom. Ett annat palindrom är "Moratös gav dem ett te med vag söt arom." Aromämnen finns i många livsmedels innehållsförteckningar. Innehållsförteckningar finns även i stora böcker. Böcker kan man låna på biblioteket om man har ett lånekort.
iHz Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 (redigerat) Lånekort använder man ju som bekant på bibliotek. Av en händelse råkar min farsa jobba som avdelningschef på biblioteket i Högskolan i Borås. Farsor har väl de flesta av oss, och något annat som de flesta av oss har är näsor. En av mina stora hobbies är näspetning. Någonting jag däremot försöker att inte förväxla med en näsa är vägguttag. I ett sådant vägguttag har jag istället pluggat in adaptern till mammas bärbara gamla Compaq Armada 110-dator. 110km/h är förövrigt maxhastigheten på svenska motorvägar, vilket ger oss många älgolyckor varje år. En annan älg, som ännu inte varit med om någon älgolycka är Hälge: Redigerat 10 oktober 2005 av iHz
Fredrik123 Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 För en gångs skull ska jag inte vara så långsökt...
android Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Bobbo!!! Wow, min idol när jag var liten...!! Blir nostalgisk som bara den när jag ser det här!! 🙂
Pazo Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Jag har märkt att jag ofta postat bilder på skivomslag. Pazo har postat bilder på cheerleaders flera gånger. Nån som vill börja analysera mönstret? 🙂 hahaha, såklart 🙂 Orka långsöka, måste ju skriva massor då 😉
Linus Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Jag orkade inte heller göra en långsökt association den här gången...
Jocke Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Då provar jag med trådens första "dålig, långsökt association light ™". Som ni ser på bilden strömmar ett e-moll ur stärkaren in i micken.
mornel Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 På bilden innan ser ni en förstärkare, en annan stärkare är ju en styrketår. Tårna sitter ju på foten, som inte helt sällan luktar möglig ost. Möglig ost är ganska vanligt i Frankrike, liksom följande vetestav:
iHz Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 (redigerat) Vete används också i spaghetti. Idag har jag sett en porrfilm där de leker med spaghetti (ironi! 😉). Jag vet inte vad ni andra tycker, men jag förknippar porr med Hugh Hefner. Han har sett en massa brudar under sin levnadstid. Brudklänningar är oftast vita, så ock isbjörnar. En gosig liten björn är ju Björne. Bolibompa är töntigt för oss icke-småungar. Jag vet en liten småunge som heter Noomi. Det finns en i Bibeln som heter Noomi. Uppenbarelseboken i bibeln handlar om framtiden och jordens undergång. När man talar om futurism inom film heter det oftast Sci-Fi. En sådan film är Star Wars Episod II: Redigerat 10 oktober 2005 av iHz
Pazo Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 I starwars är Jedi snubbarna lite lika Ninjor + att de också har svärd. Markus startade en ninjatråd eftersom han också ville ha en alldeles egen tråd, såsom denna människan har:
mornel Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 I starwars är Jedi snubbarna lite lika Ninjor + att de också har svärd. Markus startade en ninjatråd eftersom han också ville ha en alldeles egen tråd, såsom denna människan har: Grahns avatar kommer från reason.se. Reason är ett vapen i en bok av Neal Stephenson, som också skrivit "In the Beginning was the Commandline" som handlar om operativsystem. Operativsystem förkortas ofta OS, liksom de Olympiska spelen. Jag får spel när jag ser goatse-cx-bilden, som har parodierats en otrolig massa gånger. En annan parodi är Men in Tights av Mel Brooks. Här är ett gäng kvinnor i tights:
Pazo Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 kvinnor i tights är inte så normalt att se ute på stan en kväll. Det är inte heller stora mördarmyggor från mars! Myggor är nånting som de finns mycket av längre upp i landet. Där längre upp i landet bor också 😉😄😄😄😄😆
Pazo Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 😱 jag associerar bilden av dendär smileyn till denhär bilden: haaha!
Jocke Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 🙂 jag associerar bilden av dendär smileyn till denhär bilden: haaha! Phuket-Patong Beach-Gran Tropicana-Pepper
musik (oregistrerad) Postat 11 oktober 2005 Postat 11 oktober 2005 Hej! Ni är ju inte riktigt friska, så jag fortsätter väl i samma anda då... Förståsigpåare i den psykologiska sfären anser numera att hur mycket samlare man är hänger ihop med hur många gånger man går och skiter. D.v.s. om man håller sig väldigt länge mellan gångerna så beror det på att man som person har svårt att göra sig av med ägodelar man samlat på sig. Besöker man skithuset desto oftare så är man mer av en slit-och-släng-person. Fakta! Och samla på saker kan man ju göra... T.ex. på såna här: 🙂 :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.