iHz Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 (redigerat) Hopp borg --> En borg Redigerat 6 oktober 2005 av iHz
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 BIlden är tagen av en kopmpis som ska representera sverige i Tank VM i sweitz om några veckor
Linus Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 (redigerat) En turnébuss är ju i princip bandvagn... 🙂 Edit: Åhh Pazo, jag behövde ju de där två minuterna för att hitta min lämpliga bild ju 🙁 Nåja, då får det bli den här då: Redigerat 6 oktober 2005 av Linus
Pazo Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Edit: Åhh Pazo, jag behövde ju de där två minuterna för att hitta min lämpliga bild ju 🙁 Nåja, då får det bli den här då: 🙂🙁😄😄😆 Det ser ut som en sjöstjärna i krull bilden 😛
Linus Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Pazo, professor Drövel har väl inte ett sex-pack som hatt? Jag förstår inte associationen... ☺️
Linus Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 (redigerat) Men den HÄR associationen blev grym! ☺️ Redigerat 7 oktober 2005 av Linus
Pazo Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Pazo, professor Drövel har väl inte ett sex-pack som hatt? Jag förstår inte associationen... Ne men han har EN hatt. Å han ser lite försupen ut kanske
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.