Björn Olsberg Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 En av Internetkartorna från slutet av 90-talet, färgad efter avstånd från testdatorn.
dede Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Electric Flag kommer jag ihåg. Brukade stå i reabackarna tidigt sjutiotal. ´Nsaid! 😄
android Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 (redigerat) Ok ok ok, skamlös ego-reklam, men det var faktiskt det första vettiga jag tänkte på. -Skivomslag med nån konstig röd blomma på.... Redigerat 22 september 2005 av android
mornel Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Ett screenshot rån ett gammalt Lucas Arts-spel som rullar under ScummVM 🙂
Björn Olsberg Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 (redigerat) Tänk på den en stund du 😄 Menar du att den thailändska texten står baklänges? Såvitt jag vet så skriver de faktiskt från vänster till höger 🙁 EDIT: Äh, strunt samma, jag fortsätter: Redigerat 22 september 2005 av Olsberg
osiris Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Tänk på den en stund du 🙁 Menar du att den thailändska texten står baklänges? Såvitt jag vet så skriver de faktiskt från vänster till höger 😄 Inte visste väl jag att det var thailändska? 😄 men ja det var min tanke 🙂
Björn Olsberg Postat 22 september 2005 Postat 22 september 2005 Inte visste väl jag att det var thailändska? 🙁 men ja det var min tanke 🙂 Jag kan ha fel, men det ser ut som thailändska 😄 Det var en snygg koppling oavsett.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.