ChromaWoods Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 (redigerat) 😳😱😆 Tack för omtanken, polarn! Riktigt så städad var jag nog visserligen inte... fast hon ville ju ses igen, så nånting måste jag ha gjort rätt... 😆 Det får mig att tänka på när Tom kör sin snajdiga stil i zoot-kostymen. 😆 Redigerat 29 november 2006 av ChromaWoods
Linus Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Liknar Snoops karaktär i filmen Starsky & Hutch
Carl Cadello Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Det fanns rätt många "pimps" i denna serien. Men ni vet väl inte vem detta är? 😉
ChromaWoods Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 (redigerat) Nej det vet jag faktiskt inte... så min association blir till fjäderfät istället. Här är en bild på mig och en rosa Galah i det lilla samhället "Denmark" som ligger i sydvästra Australien. Den hängde vid vår campsite och följde efter oss överallt som en bortkommen hund. 🥰 EDIT: Vad coolt, jag insåg precis att jag har samma tröja på mig just nu som jag hade då. Kanske dags att uppdatera garderoben? 😱 Redigerat 30 november 2006 av ChromaWoods
Dark Of Light Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 😱 En till gammal goding... Har man TV4 guld så kan man se både "killen med fjäderfjät" och denna "hårfagre" typ... GRYYYYMT!
Dark Of Light Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 När jag sköt pistol aktivt så sköt vi ofta på bowlingkäglor med revolver... Skitkul... Nåväl, här ett kul hål. (Särskrivning kan vara roligt också).
Carl Cadello Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 (redigerat) Ett hål till. Lite större och lite svartare. Särskrivning är min stora hobby 😉 . Vi kanske skulle starta en tråd med särskrivningsmisstagsspotting? Jag tror jag gör det. Senare, eller vill DU "Dark Of Light"? särskrivningsprogram Redigerat 1 december 2006 av Carl Cadello
Wernborg Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 särskrivningsprogram Folk har för mycket fritid. Jag också tydligen eftersom jag testade programmet. 😄
Dark Of Light Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Särskrivningsmisstagsspotting 😳 Ja, djävlar. Ja, tänk värt 😱 Här ialla fall ett annat svart hål, intressant design ialla fall. Något för gothrockarna kanske..?
Carl Cadello Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Anders bror, Jens och jag gick i samma klass på gymnasiet. Dessutom spelade vi tre tillsammans ett tag. Idag är de båda rockstjärnor och jag teknisk konsult. 🙂🙂
Carl Cadello Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Ja då kör väl jag vidare själv. Anders bror Jens
Carl Cadello Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Ja precis, han spelar visst där. Och hon med en..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.