Carl Cadello Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Linus förstår kopplingen... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 (redigerat) 😳😱😆 Tack för omtanken, polarn! Riktigt så städad var jag nog visserligen inte... fast hon ville ju ses igen, så nånting måste jag ha gjort rätt... 😆 Det får mig att tänka på när Tom kör sin snajdiga stil i zoot-kostymen. 😆 Redigerat 29 november 2006 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Liknar Snoops karaktär i filmen Starsky & Hutch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Det fanns rätt många "pimps" i denna serien. Men ni vet väl inte vem detta är? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 (redigerat) Nej det vet jag faktiskt inte... så min association blir till fjäderfät istället. Här är en bild på mig och en rosa Galah i det lilla samhället "Denmark" som ligger i sydvästra Australien. Den hängde vid vår campsite och följde efter oss överallt som en bortkommen hund. 🥰 EDIT: Vad coolt, jag insåg precis att jag har samma tröja på mig just nu som jag hade då. Kanske dags att uppdatera garderoben? 😱 Redigerat 30 november 2006 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 😱 En till gammal goding... Har man TV4 guld så kan man se både "killen med fjäderfjät" och denna "hårfagre" typ... GRYYYYMT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 När jag sköt pistol aktivt så sköt vi ofta på bowlingkäglor med revolver... Skitkul... Nåväl, här ett kul hål. (Särskrivning kan vara roligt också). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 (redigerat) Ett hål till. Lite större och lite svartare. Särskrivning är min stora hobby 😉 . Vi kanske skulle starta en tråd med särskrivningsmisstagsspotting? Jag tror jag gör det. Senare, eller vill DU "Dark Of Light"? särskrivningsprogram Redigerat 1 december 2006 av Carl Cadello Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 särskrivningsprogram Folk har för mycket fritid. Jag också tydligen eftersom jag testade programmet. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Särskrivningsmisstagsspotting 😳 Ja, djävlar. Ja, tänk värt 😱 Här ialla fall ett annat svart hål, intressant design ialla fall. Något för gothrockarna kanske..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Verkar ha jul? Något för gruvarbetare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 😄 Volvo B23... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Skrot: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 2 december 2006 Trådstartare Dela Postat 2 december 2006 Han brukar lyfta skrot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Grove Arbetare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Anders bror, Jens och jag gick i samma klass på gymnasiet. Dessutom spelade vi tre tillsammans ett tag. Idag är de båda rockstjärnor och jag teknisk konsult. 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Ja då kör väl jag vidare själv. Anders bror Jens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Ja precis, han spelar visst där. Och hon med en.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 tjej > Agnes 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Stor näsa... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.