Dark Of Light Postat 26 oktober 2006 Postat 26 oktober 2006 Till frukost äter jag taggtråd... ... och skiter napalm.
mjaco0 (oregistrerad) Postat 26 oktober 2006 Postat 26 oktober 2006 (redigerat) Jag ska måla hela världen lilla mamma... Redigerat 26 oktober 2006 av mjaco0
musik (oregistrerad) Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 ANS gifte sig nyligen på en öde ö.
ViktorDenStore Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 Nä, nu fattar jag verkligen inte? Lego flygplan > Gösta Ekman? 😉
musik (oregistrerad) Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 Nä, nu fattar jag verkligen inte? Lego flygplan > Gösta Ekman? 😱 Jag har också funderat över den. Kanske ett avsnitt ur när de flyger till Mallorca?? Eller också betydde det att han hängde och höll sig i luften - flygplan - luft - i luften.
musik (oregistrerad) Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 DeFoe hette Daniel i förnamn. Elton John sjunger en låt som heter Daniel.
Umemagnus Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 En som imiterar "grannen" i Beck-filmerna.. också färgade glasögon...
floaty Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 Nä, nu fattar jag verkligen inte? Lego flygplan > Gösta Ekman? 🙂 Jag har också funderat över den. Kanske ett avsnitt ur när de flyger till Mallorca?? Eller också betydde det att han hängde och höll sig i luften - flygplan - luft - i luften. 😏 kom igen! Tänkte på hans catchphrase: "jag har en (ett) plan" 🙂
mjaco0 (oregistrerad) Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 Focusera på uppgiften era drönare!
ViktorDenStore Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 Nä, nu fattar jag verkligen inte? Lego flygplan > Gösta Ekman? 😠 Jag har också funderat över den. Kanske ett avsnitt ur när de flyger till Mallorca?? Eller också betydde det att han hängde och höll sig i luften - flygplan - luft - i luften. 😛 kom igen! Tänkte på hans catchphrase: "jag har en (ett) plan" 😳 😛 Haha. Jahaaaa! Du är så finurlig 🥰
Wernborg Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 (redigerat) .. fast jag greppa inte kopplingen Marc - Mel??? Redigerat 29 oktober 2006 av Wernborg
musik (oregistrerad) Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 Nä, nu fattar jag verkligen inte? Lego flygplan > Gösta Ekman? 😉 Jag har också funderat över den. Kanske ett avsnitt ur när de flyger till Mallorca?? Eller också betydde det att han hängde och höll sig i luften - flygplan - luft - i luften. 🙁 kom igen! Tänkte på hans catchphrase: "jag har en (ett) plan" 🙂 🙂 Haha. Jahaaaa! Du är så finurlig 😛 EN plan, heter det väl? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.