gol Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 Hur? 😲 Det fula monstret ser ut att utstöta ungefär samma läten som Sanna Bråding, samma mörka whiskey-röst och dessutom är dom ju ganska lika. Trodde det var ganska uppenbart. 😆
Dark Of Light Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Dark Of Light: 🙂 På något konstigt vis så visste jag att du skulle gå igång där.
Dark Of Light Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Näh Viktor... Detta är INTE uj uj tråden. 😠
floaty Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Hur? 🙂 Det fula monstret ser ut att utstöta ungefär samma läten som Sanna Bråding, samma mörka whiskey-röst och dessutom är dom ju ganska lika. Trodde det var ganska uppenbart. 🙂 det var det. När Sanna utstöter "sjuukt kul" är hennes mun identisk med monstrets dito.
ViktorDenStore Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 😆 Näh Viktor... Detta är INTE uj uj tråden. 😉 Åh... 😄🥰
mjaco0 (oregistrerad) Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Nu är verkligen tempot för slakt. Här kommer en bild som kanske får fart på er? 😕
mjaco0 (oregistrerad) Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Snyggt! Men jag visste att DU skulle klara den! En till, men länken avslöjar ju det hela!!
Dark Of Light Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Snyggt!Men jag visste att DU skulle klara den! En till, men länken avslöjar ju det hela!! 😳 Well, thanx... Nåja, länkar ja... Nja, tänker istället tortyr och dess redskap.
Dark Of Light Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 (redigerat) 😄 Ja, djävlar... 😳 Det ser ut som Lisa Nilsson..? Redigerat 17 oktober 2006 av Dark Of Light
mjaco0 (oregistrerad) Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Hittade ingen bild på "Hannibal the Cannibal" när han får kompisen käka delar av sin egen hjärna! Men det var det jag associerade till!
Dingbats Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Han den gula längst till vänster var det jag tänkte på för han har såna där tjocka ögonbryn...
ThomasJ Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Han den gula längst till vänster var det jag tänkte på för han har såna där tjocka ögonbryn... Muppar!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.