Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 6,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

spelman.jpg

Tänkte typ, gitarr och munspel , typiska stäminstrument, trakteras oftast av äldre män(eller damer), typ så tänkte jag ...

EDIT: förklaring

Redigerat av david.roennlund
musik (oregistrerad)
Postat

Pose.gif

Gatukontorets renhållningsidé

musik (oregistrerad)
Postat

dsc_0645b.jpg

Stig Helmer - Tågintresse

Postat

Kan iofs inte se bilden ovan, men antar att det är en hjort vilket ju osökt får en att tänka på:

slakt_2.jpg

musik (oregistrerad)
Postat

227.jpg

metall - metall

Postat

Jag tycker nivån på assosiationerna sjunker och leken blir tråkig... Det finns ju nästan inga riktiga assosiationer kvar förutom några få...

Folk publiserar bara en bild och gör assosiationen efteråt ser det ut som... 😆

Tråkigt!

musik (oregistrerad)
Postat

"Han undrar nog vart han la de här" tycker jag var en egendomlig association. Jag säger inte att den var fel! Kanske tar den tråden till nya dimensioner.

😆

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Mannen i den fina bilen nedtill till vänster till höger om föraren, har en tvättid på lördag. Då hoppas han att hans nu skitiga kalsonger ska se nya ut!

sloggiformen_01.gif

Redigerat av musik
Postat
Mannen i den fina bilen nedtill till vänster till höger om föraren, har en tvättid på lördag. Då hoppas han att hans nu skitiga kalsonger ska se nya ut!

sloggiformen_01.gif

😄😮😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.