musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 (redigerat) För mig kommer Gunde Svan för alltid att förknippas med raggsockor! Efter ett av hans första riktigt framgångsrika stora lopp kom en kvinna in i TV-rutan, trängdes lite, till reporterns förundran, och sa: "Du har väl på dig raggsockorna, Gunde?" Jag kommer inte ihåg om det var hans första vunna VM-lopp eller första vunna loppet i Världscupen. Det var rätt stort i alla fall. Vilket dj**la ufo... 🙂 Jag tror det var hans morsa. skalade jordnötter//:musik Redigerat 3 mars 2006 av musik
Lilleman Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 (redigerat) AC/DC: Give'n the dog a bone.... (Var väl inte det dom tänkte på när dom skrev) Redigerat 3 mars 2006 av Lilleman
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 ...Ännu en gitarrist ...värd att kolla upp
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Paco de Lucia - världens bäste enligt vissa
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Kan inte se Lillemanbilden, men såg under Egenskaper att den heter Lucia. JAg förknippar ljus med Lucia. Ljus kan man också ha på sådana här... tårta
martinm Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 Kastar man om bokstäverna i Milne o tar bort n:et så blire:
Linus Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 ...som i Tyskland istället heter Michel pga. att namnet Emil var "upptaget" och refererade till en tysk barnbok.
Linus Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 Jag trodde att hönor ruvade ägg, men tydligen går ägghuvuden lika bra...
Linus Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 (redigerat) Tysk doktor. EDIT: (Ja, doktor på tandläkarklinik alltså) Redigerat 4 mars 2006 av Linus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.