gol Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 (redigerat) Eftersom det verkar finnas många som gillar att posta bilder här, måste vi ju ha en bildassociationslek! Det har ju alla bra forum. 😉 Det går ut på att man postar en bild som man på något sätt kan associera med föregående postares bild. Regler: #1. Man får inte själv posta två (eller fler) bilder i rad. #2. Om det är en långsökt association kan man skriva en förklarande text till. Hitta bilder gör man lättast här: http://www.google.se/imghp?hl=sv&tab=wi&q= Posta en bild gör man genom att ta adressen till bilden och lägga den mellan [ img] och [/img] Eller trycka på knappen "IMG" och klistrar in bildens url. Låt fantasin flöda! Jag kan ju börja med att posta en bild på musikens fader, Vanilla ice! Redigerat 9 september 2005 av gol
gol Postat 8 september 2005 Trådstartare Postat 8 september 2005 Äter man sånt kan man dö och då måste man begravas.
hammagrella Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 (redigerat) En annan kille som gömt sig i sanden. Redigerat 8 september 2005 av hammagrella
gol Postat 8 september 2005 Trådstartare Postat 8 september 2005 Ser inte din bild, mornel. Fortsätter på Hammas Michael ser ju ut som dockorna i Team America.
hackeman Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Sound of Music -> Fula dockor -> Mumin-djävla-trollen.
Ken Kängström Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 (redigerat) När vi ändå snackar om masker. 😳 Redigerat 9 september 2005 av addic59
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 (redigerat) Brian May som gjorde några soundtracks till Terror på Elm Street. Edit: Eller vafan dom hette. 😳 Redigerat 9 september 2005 av Jocke
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 (redigerat) Kuriosa: Dave Grohl med sin genomskinliga Ampeg gjord av "Lucite". Från 70-talet eller nåt har jag för mig. Guran alltså. Ja, Dave Grohl också kanske. Nope, han var från 1969. Redigerat 9 september 2005 av Jocke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.