RoBERT Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 (redigerat) min syrras grejer är inte STIM:ade än och hon brukar inte vilja skicka ut hennes låtar överallt... men jag övertalade henne att släppa ut denna låten här... 😆 (..eller jag ska göra det när hon kommer hem i eftermiddag.. 😆 ) Väldigt poppigt lavrell =) skön låt å skön poppig passande röst.. 🙂 Redigerat 30 augusti 2006 av aorfreak
Elof (oregistrerad) Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Tillhör kategori x.De som gottar sig men ibland mår dåligt åt att se början av säsongen, med alla människor som gör bort sig, sjunger falskt eller skämmer ut sig på annat sätt. Fortsätter sedan se resten av säsongen. Nu börjar det igen. Jag är med dig!
josie87 Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 idag håller vi utkik efter en adopterad colombian som heter alex!
Thimmie Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Nej, jag ser det inte. Men jag föraktar dem inte heller.
Linkowich Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 TV4 lägger ju tydligen ut samtliga auditions på hemsidan. http://www.tv4.se/idol2006/486023.html Kan inte ni som ser programmet tipsa om vilka killar och tjejer som är värda att klicka sig iväg och kolla på? 😄 (dvs de som är så dåliga att det blir kul, och de som är så bra att man myser)
josie87 Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 jag kan ju i förväg tipsa om alexander eriksson
Matthew L Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 (redigerat) jag kan ju i förväg tipsa om alexander eriksson nu får du allt säga vad du har för rel. till honom... 😎 EDIT: ...och det är ett skittaskigt program, men jag orkar inte vara så förbannat empatisk och förstående hela tiden...tycker det är helt klart kul program att titta på 😄 Redigerat 30 augusti 2006 av Matthew L
josie87 Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 jag kan ju i förväg tipsa om alexander eriksson nu får du allt säga vad du har för rel. till honom... 😎 EDIT: ...och det är ett skittaskigt program, men jag orkar inte vara så förbannat empatisk och förstående hela tiden...tycker det är helt klart kul program att titta på 😄 ok då. en av mina godaste vänner och klasskompis från i våras innan vi tog studenten. 😆
Matthew L Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 jag kan ju i förväg tipsa om alexander eriksson nu får du allt säga vad du har för rel. till honom... 😎 EDIT: ...och det är ett skittaskigt program, men jag orkar inte vara så förbannat empatisk och förstående hela tiden...tycker det är helt klart kul program att titta på 😄 ok då. en av mina godaste vänner och klasskompis från i våras innan vi tog studenten. 😛 Ok då vet jag 😆
josie87 Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 jag kan ju i förväg tipsa om alexander eriksson nu får du allt säga vad du har för rel. till honom... 😉 EDIT: ...och det är ett skittaskigt program, men jag orkar inte vara så förbannat empatisk och förstående hela tiden...tycker det är helt klart kul program att titta på 😏 ok då. en av mina godaste vänner och klasskompis från i våras innan vi tog studenten. 🙂 Ok då vet jag 😄 han heter john-alexander eriksson i idolsammanhang... han var inte med så mycket i programmet men jag kollade nyss på tv4.se
Fidden Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Fy vad irriterande det är när juryn säger åt en person som KAN sjunga att han/hon inte kan det...
josie87 Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Fy vad irriterande det är när juryn säger åt en person som KAN sjunga att han/hon inte kan det... ja, japanen var ju ganska tonsäker och skulle nog kunna bli hyfsad med lite träning
Lucifer666 Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Fy vad irriterande det är när juryn säger åt en person som KAN sjunga att han/hon inte kan det... ja, japanen var ju ganska tonsäker och skulle nog kunna bli hyfsad med lite träning Jo, sjunga kunde han, men det lät då fan inte bra. 😉
Multiband Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Tillhör kategori x.De som gottar sig men ibland mår dåligt åt att se början av säsongen, med alla människor som gör bort sig, sjunger falskt eller skämmer ut sig på annat sätt. Fortsätter sedan se resten av säsongen. Nu börjar det igen. Jag är med dig! Hehe Jag oxå. Det ända som är intressant. Diggade skarpt regnbågen som va med i kvällens program 😉
sixties Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 kollade på idol och funderade på en sak: tycker det låter som de lägger på nån effekt, typ reverb, när de är någon som är duktig som sjunger så det låter ännu bättre. nån som tänkt på det? eller har jag fel.
surikatmamma Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 Unibrowkillen, japanen och folkhögskolehippien (som gick vidare!) var ju roligast idag. Och Mikael Åkerfeldt-imitatören. En sak jag alltid stör mig på, rytmisk som jag är, är att det nästan aldrig är någon som får till pauserna i låten rätt! Typ "unchain my heeaaaartbaby let me be". 🙂
josie87 Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 Unibrowkillen, japanen och folkhögskolehippien (som gick vidare!) var ju roligast idag. Och Mikael Åkerfeldt-imitatören. En sak jag alltid stör mig på, rytmisk som jag är, är att det nästan aldrig är någon som får till pauserna i låten rätt! Typ "unchain my heeaaaartbaby let me be". 🙂 vadå, du kan väl inte så där och vänta i 10 sek på nästa fras? man måste ju korta ner pauser om de är väldigt långa
surikatmamma Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 Unibrowkillen, japanen och folkhögskolehippien (som gick vidare!) var ju roligast idag. Och Mikael Åkerfeldt-imitatören. En sak jag alltid stör mig på, rytmisk som jag är, är att det nästan aldrig är någon som får till pauserna i låten rätt! Typ "unchain my heeaaaartbaby let me be". 🙂 vadå, du kan väl inte så där och vänta i 10 sek på nästa fras? man måste ju korta ner pauser om de är väldigt långa Då kan man väl välja en annan låt där de sjunger hela tiden. 🙂
Fidden Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 (redigerat) kollade på idol och funderade på en sak: tycker det låter som de lägger på nån effekt, typ reverb, när de är någon som är duktig som sjunger så det låter ännu bättre. nån som tänkt på det? eller har jag fel. Tänkte på precis det idag faktiskt. Tror du kan ha rätt. edit: Eller kan det vara så att folk som har lite mer krut i rösten gör att det blir mer rumsklang eftersom dom sjunger starkare? Är totalt okunnig om akustik, så någon får gärna såga den teorin 😉 Redigerat 31 augusti 2006 av Fidden
Lee Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Vem fan fan behöver "Idol"? Och kan någon tala om hur fan man kan få en sån röst ur en sån liten kropp???? Ung tjej med jätteröst
DivineCo Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 (redigerat) Detta var sannerligen det bästa jag någonsin hört. Redigerat 1 september 2006 av DivineCo
Matthew L Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Vem fan fan behöver "Idol"? Och kan någon tala om hur fan man kan få en sån röst ur en sån liten kropp???? Ung tjej med jätteröst En idol behöver ett fan iaf...
Lee Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Vem fan fan behöver "Idol"? Och kan någon tala om hur fan man kan få en sån röst ur en sån liten kropp???? Ung tjej med jätteröst En idol behöver ett fan iaf... Ojojoj. Mer än dubbla svordomar blir faktiskt rätt komiskt! Genomläsning innan postning kan kanske rekommenderas... 🙂
VacUm Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Vem fan fan behöver "Idol"? Och kan någon tala om hur fan man kan få en sån röst ur en sån liten kropp???? Ung tjej med jätteröst Jag mår illa av barn i musiktävlingssammanhang, men fyfan, detta var riktigt äckligt. Det är ju lite som i Exorsisten när hon ungen får annan röst.
antikartellmusikern Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Söker man "bekräftelse" på ca 30sekunder genom fyra personer man aldrig träffat innan, så får man fan skylla sig själv. Bättre å söka till scouterna eller nån kyrka om man är osäker på sig själv. Kan inte sluta förvånas av folk!!!! Men hur är det med juryn egentligen: Dömmer dom verkligen hela den här soppan själva eller finns det en "extrajury" som är med och sållar? Vad jag har fattat så finns det en "extra" gallring där de tar ut de sämsta och snäppet över bra. Man får ju se klipp ifrån den uttagningen ibland. bra sagt , även om de va ett års sen du sa de ................
Jejje Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Unibrowkillen, japanen och folkhögskolehippien (som gick vidare!) var ju roligast idag. Och Mikael Åkerfeldt-imitatören. En sak jag alltid stör mig på, rytmisk som jag är, är att det nästan aldrig är någon som får till pauserna i låten rätt! Typ "unchain my heeaaaartbaby let me be". 😎 vadå, du kan väl inte så där och vänta i 10 sek på nästa fras? man måste ju korta ner pauser om de är väldigt långa Då kan man väl välja en annan låt där de sjunger hela tiden. 😆 Många väljer verkligen usla låtar med tanke på det!
kjellsson (oregistrerad) Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Söker man "bekräftelse" på ca 30sekunder genom fyra personer man aldrig träffat innan, så får man fan skylla sig själv. Bättre å söka till scouterna eller nån kyrka om man är osäker på sig själv. Kan inte sluta förvånas av folk!!!! Men hur är det med juryn egentligen: Dömmer dom verkligen hela den här soppan själva eller finns det en "extrajury" som är med och sållar? Vad jag har fattat så finns det en "extra" gallring där de tar ut de sämsta och snäppet över bra. Man får ju se klipp ifrån den uttagningen ibland. hela den där uttagningen e crap. ha en polare som drog te umeå på audition och hon tyckte de va lite konstigt nr folk kommer ut och skriker att dom gick vidare och inte ens behövde sjunga nått. när hon kommer in till "juryn" så står det ett kamerateam där och hon får skriva på ett kontrakt. dock ger teamet en sån tidspress att hon inte hinner läsa de "de e så många som ska in .. skynda på nu" när hon sedan efter att ha sjungit framför kameran så går hon ut och läser kontraktet där står de att hon ger Tv4 all rätt att klippa och klistra me hennes uppträdande. sånt jävla skämt allt ihop
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.