Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 105
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat
Han chansar hej vilt. 😮

Suuuuuuuuuure. 🙂 Nyfiken på hur jag listade ut det? 🥰

equinoxe var svårare däremot... har hemort, ålder och lite annat. Men inte fullständigt namn. Hmpfh. 🙂

Postat
Han chansar hej vilt.  😮

Suuuuuuuuuure. 😉 Nyfiken på hur jag listade ut det? 🥰

equinoxe var svårare däremot... har hemort, ålder och lite annat. Men inte fullständigt namn. Hmpfh. 🙂

Det mest suspekta är att stavningen är fel, eller rätt eller hur man nu ska säga.

Jag hör ju att du vill berätta så berätta då. 🙂

Men ändra inlägget för du får bara en gissning på hur ovanligt det namnet är. 😄

/Lina

Postat
Duktig Hackeman!

Edit: Mycket skitungar på Råbyskolan, Lina? 🥰

Ingen aning, jag har inte gått där. Jag föddes på kungsholmen. 🙂

/Lina

Postat
Han chansar hej vilt.  😉

Suuuuuuuuuure. 😄 Nyfiken på hur jag listade ut det? 🥰

Det mest suspekta är att stavningen är fel, eller rätt eller hur man nu ska säga.

Jag hör ju att du vill berätta så berätta då. 😛

Men ändra inlägget för du får bara en gissning på hur ovanligt det namnet är. 😄

/Lina

Sådär angelägen är jag inte att berätta precis, jag har ju mina hemliga små knep. 😄 Men jag kan avslöja att jag gick vägen via Odels riktiga namn.

Enligt Statistiska Centralbyrån finns det fyra eller färre som har det efternamnet och som är folkbokförda i Sverige. Är det oxå rätt gissat? 🙂

Vilket inlägg vill du jag ska ändra? Ska jag ta bort ditt namn menar du? 😮

Postat
Rickard Nilsson.  🙂

Edit: Är Hacke ett mellannamn?  😮

Hacke är ett smeknamn. Endast släkt och jobb säger Richard, alla andra säger Hacke (och vet ofta inget annat). Sen stavar jag det Richard Nilsson. Annars var det rätt. 🙂

Min tur; du heter Joakim Carlberg.

Vem är nästa?

Det är naturligtvis bara en pseudonym. 🥰

Allvar?

Postat

Sådär angelägen är jag inte att berätta precis, jag har ju mina hemliga små knep. 😮 Men jag kan avslöja att jag gick vägen via Odels riktiga namn.

Enligt Statistiska Centralbyrån finns det fyra eller färre som har det efternamnet och som är folkbokförda i Sverige. Är det oxå rätt gissat?  🥰

Vilket inlägg vill du jag ska ändra? Ska jag ta bort ditt namn menar du? 🙂

Njae, det finns nog en 14 stycken sisådär i Sverige som har Odels och mitt efternamn det andra är mitt "mellannamn". Men de är släkt med honom allihopa. 😉

Du får gärna ta bort både mellannamnet och efternamnet. Du kan ju skriva "****Korrekt namn" om du vill. 🙂

Det finns nämligen bara en person i Sverige som heter så och det är jag. 😄

/Lina

Postat

Sådär angelägen är jag inte att berätta precis, jag har ju mina hemliga små knep. 😮 Men jag kan avslöja att jag gick vägen via Odels riktiga namn.

Enligt Statistiska Centralbyrån finns det fyra eller färre som har det efternamnet och som är folkbokförda i Sverige. Är det oxå rätt gissat?  🥰

Vilket inlägg vill du jag ska ändra? Ska jag ta bort ditt namn menar du? 🙂

Njae, det finns nog en 14 stycken sisådär i Sverige som har Odels och mitt efternamn det andra är mitt "mellannamn". Men de är släkt med honom allihopa. 😄

Du får gärna ta bort både mellannamnet och efternamnet. Du kan ju skriva "****Korrekt namn" om du vill. 🙂

Det finns nämligen bara en person i Sverige som heter så och det är jag. 😛

/Lina

Jo, Odels efternamn finns det 25 st som har enligt SCB. I Sverige alltså. Men ditt mellannamn ska det bara finnas fyra eller färre. Såvida de inte lyckats undgå att bli folkbokförda. 😉

Har tagit bort ditt namn nu. Sorry om du kände dig blottad en stund där.

Postat (redigerat)
Jo, Odels efternamn finns det 25 st som har enligt SCB. I Sverige alltså. Men ditt mellannamn ska det bara finnas fyra eller färre. Såvida de inte lyckats undgå att bli folkbokförda. 🙂

Jo det stämmer, närmare bestämt tre personer. Jag missförstog vilket namn du menade. 😮

Tack och det var ingen fara, det är helt okej att folk man talar med vet det. Jag vill bara inte att vem som helst som råkar surfa förbi kan stöta på det. 😉

/Lina

Edit: alldeles för många kommatecken. 🥰

Edit: Nu måste lugna mina nerver med en cigg. 🙂

Redigerat av Odels_tant
Postat

Jo, Odels efternamn finns det 25 st som har enligt SCB. I Sverige alltså. Men ditt mellannamn ska det bara finnas fyra eller färre. Såvida de inte lyckats undgå att bli folkbokförda. 😮

Jo det stämmer, närmare bestämt tre personer. Jag missförstog vilket namn du menade. 😆

Tack och det var ingen fara, det är helt okej att folk man talar med vet det. Jag vill bara inte att vem som helst som råkar surfa förbi kan stöta på det. 😉

/Lina

Nä, det har sina risker. När jag gick ut till caben i morse upptäckte jag att någon ÄNNU EN GÅNG dragit en lång repa i lacken över hela sidan. Eller rättare sagt, båda sidorna denna gången, faktiskt.

Det dj-vliga numera är att än om man inte har några ovänner IRL, utan kanske snarare vänner som minskar risken för sånt att hända, så kan det lätt vara nåt nät-pucko som blivit purken på en och vill hämnas.

Hade jag bara vetat vem............. *censur*

Postat
Det dj-vliga numera är att än om man inte har några ovänner IRL, utan kanske snarare vänner som minskar risken för sånt att hända, så kan det lätt vara nåt nät-pucko som blivit purken på en och vill hämnas.

Internetbråk i all ära, men i min värld kan man inte ha alla fiskar i håven om man söker upp någon man aldrig träffat, men haft en internetdispyt med och går och repar hans bil.

Postat

Internetbråk i all ära, men i min värld kan man inte ha alla fiskar i håven om man söker upp någon man aldrig träffat, men haft en internetdispyt med och går och repar hans bil.

Inte alla hönsen hemma, nä. 🙂 Men jag sade inte ATT det var så, bara att risken finns.

Katla (oregistrerad)
Postat
Den som listar ut mitt riktiga namn ska få en låt dedikerad åt sig av mig. 🥰

Min katt heter Fauna om det är någon hjälp. 😠

Sigward Horst

Hur 17 bar du dig åt!? :rolleyes:😲:rolleyes:😕

Jag trodde att jag var 100% anonym här också knäcker du min identitet på nolltid.

Nu står det bilar med blinkande blåljus utanför mitt hus...de har dragit vapen...shit! 😐

Postat
Den som listar ut mitt riktiga namn ska få en låt dedikerad åt sig av mig. 😕

Min katt heter Fauna om det är någon hjälp. :rolleyes:

Är det månne du som är med på ett nederländskt forum om elektronisk musik (där du var inne senast för en timme sedan)? Och kanske en finsksvensk musiksajt där du står vid några rullbandare. I så fall har jag ditt namn. Ska jag säga mer eller hålla tyst? :rolleyes:

Postat

Nej nej nej, jag tänker INTE avslöja mitt förnamn för er!

Hacke, Demo, Hamma, Karl plus några till vet vad jag heter med ledning av mail som vi skickat mellan varandra, men för alla er andra vill jag att mitt tilltalsnamn ska förbli hemligt. Inte ens under tortyr kommer jag att avslöja min identitet.

Visst, skär av taket på min bil, och repa min cab, men....inte ett ljud över mina läppar.

Den som är riktigt intellektrugent, och har tillgång till en superdator kan processa mitt alias, och på den vägen KANSKE komma fram till vad jag EVENTUELLT heter i förnamn, men jag kommer varken bekräfta eller dementera !

Eder hemlige

®offe

Postat

He he, Mornel, det är ingen Volvo 740 vi pratar om. Hackes bil retar en del människor bara genom att.... typ finnas. De har ingen aning om det är Kofi Annan eller Richardo Nilsone som är ägaren, vilket de för övrigt skiter i, de bara reagerar instinktivt. Tror för övrigt att det är människor som är väldigt sällsynta i internetvärlden, de har andra hobbys. Och om det är människor som har tillgång till Internet, så tror jag att det är liten risk för konflikt med Hacke i de forum de hänger. Vi vet sedan tidigare inlägg att Hacke är lika sällsynt på Lunar som Linda Rosing på biblioteket.

/R

Postat

Själv heter jag................håll i Er nu...........................nu kommer det.............................................................................

...................................................Pernilla!

Nejnej, efter Schlagerinsatsen nyligen är du avslöjad som Lena Ph.

Skrev Bengt Vallhagen, vinnare av tröja i senaste Studio! Har Du fått den än? Är den fin?

Tackar som frågar!

Jättetjusig svart och tillräckligt stor med cakewalktryck på bringan. Den funkade nyss utmärkt att sistsommarhugga furuved i!

Jag ser det som en tidig muta, nu måste jag väl uppgradera till Sonar5 trots min tokterror mot CWsupporten.

/Bengt Vallhagen var namnet, som någon redan listat ut. Fiffigt Lena!

Postat
Den som listar ut mitt riktiga namn ska få en låt dedikerad åt sig av mig. 🙂

Min katt heter Fauna om det är någon hjälp. 😄

Är det månne du som är med på ett nederländskt forum om elektronisk musik (där du var inne senast för en timme sedan)? Och en finsksvensk musiksajt där du står vid några rullbandare. I så fall har jag ditt namn. Ska jag säga mer eller hålla tyst? 😉

Equinoxe, jag tolkar din tystnad som att jag också ska hålla tyst? 😛

Katla (oregistrerad)
Postat
Är det månne du som är med på ett nederländskt forum om elektronisk musik (där du var inne senast för en timme sedan)? Och en finsksvensk musiksajt där du står vid några rullbandare. I så fall har jag ditt namn. Ska jag säga mer eller hålla tyst? 😄

Equinoxe, jag tolkar din tystnad som att jag också ska hålla tyst?  🙂

Du har inte så fel som du tror angående det finlandssvenska forumet och EM-forumet för visst är jag medlem där. 🙂

Namnet Bo Samuelsson som är angivet där är ett hopkok från en varm sommar på Öland då jag en god vän spelade in en plåttrig demo i hans föräldrars sommarstuga. Vi ville inte heta våra vanliga namn och valde då att ta alias. Bo Samuelsson var ett namn som lät gubbigt och akademiskt tilltalande. Det lät som en man som mycket väl skulle kunna ha pysslat med elektronisk musik och tog det mycket seriöst. Det kom att bli mitt alias på internet på sajter där man var tvungen att ange riktigt namn för medlemsskap.

Bilden på mannen vid två rullbandare är hämtad från en hemsida om radions framfart i Sverige. 😛

sveriges_radio.JPG

Jag återfinns också på synt.se under namnet Samuelsson. 🙂

• 4 veckor senare...
Postat

Ledsen mitt namn använder jag bara i seriösa sammanhang som kalle tävlingar och i bokmärkesklubben i vilken jag huserar. 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.