Pazo Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 min lärarinna hette Annika Aasa. Det är rätt tidigt i de flesta kataloger. Jag heter faktiskt nått så märkligt som Heywood Jabelowme Hallåträ Jaundermig? HAHAHAHAH!!! 😳😳😲 Är du på G idag eller Per Agnell?
Pazo Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Mina två förnamn flyter omkring i Demoinspelnings forumet lite då och då 😄 Hela mitt namn är: Ricardo josé Ocampo Daza Riardo är mitt tilltalsnamn här i Sverige å typ överallt förutom bland min Familj å släktingar där Båda mina namn används. Efternamnen är då resterande två namn... 😱
MusicGene Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 min lärarinna hette Annika Aasa. Det är rätt tidigt i de flesta kataloger. Jag heter faktiskt nått så märkligt som Heywood Jabelowme Hallåträ Jaundermig? testa en gång till, på utrikiska.
hackeman Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Öl+Whisky=På G! Skål och godnatt! Hey. 20-årig Macallan Single Malt här. Vad där? 😉 Skål!
hackeman Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Nu fattas bara Lasse Mongo! 😉 Det måste ju vara smeknamn för Lars Mongolid, helt enkelt.
Ken Kängström Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Nu fattas bara Lasse Mongo! 😳 Det måste ju vara smeknamn för Lars Mongolid, helt enkelt. Haha, ojojoj, jag ljuger inte när jag säger att jag viker mig av skratt. 😱 Detta kan inte min förkylning må bra av. 😆😆😆
wonderboy Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Själv heter jag................håll i Er nu...........................nu kommer det............................................................................. ...................................................Pernilla! Nejnej, efter Schlagerinsatsen nyligen är du avslöjad som Lena Ph. Skrev Bengt Vallhagen, vinnare av tröja i senaste Studio! Har Du fått den än? Är den fin?
android Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 min lärarinna hette Annika Aasa. Det är rätt tidigt i de flesta kataloger. Jag heter faktiskt nått så märkligt som Heywood Jabelowme Hallåträ Jaundermig? testa en gång till, på utrikiska. Gutentagholz Jawohlhinuntermich 😄
Bebopkeys Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Och jag heter Renny P Udding. Ibland. Min flickvän heter Eveliina Ruumpa och är från Lappland.
dede Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Skulle hata att lämna ut mitt namn så här offentligt..................................................................... l l l
Katla (oregistrerad) Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Jag heter Karl Magnus Anka och bor på Paradisäppelvägen 111. Möjligtvis har du sett mig när jag kör i min lilla röda bil. Hemma bor också tre jobbiga brorsöner som egentligen är mina systersöner... Jag jobbar på den lokala margarinfabriken och extraknäcker hos min rike farbror (egentligen morbror men ja...) som myntputsare. Det var jag det.
Cloudsurfer Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 vet inte om jag ska svara seriöst eller inte 🙂 hmm 😄 Tommi heter jag...Men dom kallar mig terror tommi på jobbet 🙁
Per_a_55 Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Öl+Whisky=På G! Skål och godnatt! Hey. 20-årig Macallan Single Malt här. Vad där? 😄 Skål! Då var det en Auschentoschan, idag blev det Laphroig.
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Öl+Whisky=På G! Skål och godnatt! Hey. 20-årig Macallan Single Malt här. Vad där? 🙂 Skål! Då var det en Auschentoschan, idag blev det Laphroig. Mycket cola i va? 😄
hackeman Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Äh, det här är ju kass. Vi vänder på det; vi ser hur många av medlemmarnas riktiga namn vi kan lista ut!! Om ni är fega, ställer jag upp. Börja med mig. Jag är lätt.
Jocke Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 (redigerat) Rickard Nilsson. Edit: Är Hacke ett mellannamn? 😳 Redigerat 9 september 2005 av Jocke
hackeman Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Rickard Nilsson. 🙂Edit: Är Hacke ett mellannamn? 🙂 Hacke är ett smeknamn. Endast släkt och jobb säger Richard, alla andra säger Hacke (och vet ofta inget annat). Sen stavar jag det Richard Nilsson. Annars var det rätt. 🙂 Min tur; du heter Joakim Carlberg. Vem är nästa?
Cloudsurfer Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Rickard Nilsson. 🙂Edit: Är Hacke ett mellannamn? 🙂 Hacke är ett smeknamn. Endast släkt och jobb säger Richard, alla andra säger Hacke (och vet ofta inget annat). Sen stavar jag det Richard Nilsson. Annars var det rätt. 🙂 Min tur; du heter Joakim Carlberg. Vem är nästa? jag vill vara nästa 🙂
Jocke Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Rickard Nilsson. 🙂Edit: Är Hacke ett mellannamn? 🙂 Hacke är ett smeknamn. Endast släkt och jobb säger Richard, alla andra säger Hacke (och vet ofta inget annat). Sen stavar jag det Richard Nilsson. Annars var det rätt. 🙂 Min tur; du heter Joakim Carlberg. Vem är nästa? Det är naturligtvis bara en pseudonym. 🙂
Katla (oregistrerad) Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Den som listar ut mitt riktiga namn ska få en låt dedikerad åt sig av mig. 🙂 Min katt heter Fauna om det är någon hjälp. 🙁
MusicGene Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Den som listar ut mitt riktiga namn ska få en låt dedikerad åt sig av mig. 🙂 Min katt heter Fauna om det är någon hjälp. 🙁 Sigward Horst
hackeman Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Rickard Nilsson. 🥰Edit: Är Hacke ett mellannamn? 😮 Hacke är ett smeknamn. Endast släkt och jobb säger Richard, alla andra säger Hacke (och vet ofta inget annat). Sen stavar jag det Richard Nilsson. Annars var det rätt. 🙂 Min tur; du heter Joakim Carlberg. Vem är nästa? jag vill vara nästa 🙂 Tommi Näslund.
Odels_tant Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 (redigerat) Jag lovar att ingen av er vet vad jag heter i efternamn. 🙂 Helt fullständigt omöjligt att gissa eller ta reda på. *övertygad* 😮 /Lina Edit: Så kanske man inte ska säga till ett gäng datavana killar? 🥰 Redigerat 10 september 2005 av Odels_tant
hackeman Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 (redigerat) Jag lovar att ingen av er vet vad jag heter i efternamn. 🙂Helt fullständigt omöjligt att gissa eller ta reda på. *övertygad* 😮 /Lina Edit: Så kanske man inte ska säga till ett gäng datavana killar? 🥰 Lina *************** (edit: borttaget på Linas begäran 🙂) Redigerat 10 september 2005 av hackeman
Jocke Postat 10 september 2005 Postat 10 september 2005 Öh, kan ni bekräfta om Hackeman har rätt? Eller chansar han bara? 🥰
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.