leere Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Jo, det vore på tiden. Senast jag var där var de inte så inne på att sälja grejor. känner igen det där också. var inne för en en offert om en affär på ca 50.000 och inte ens då verkar de intresserade.
Pluffo Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Nästa container med UF8 keyboard kommer in ungefär inom en vecka. Sen finns den i hela sverige i några dagar. Det kommer in CME keyboards månadsvis. Titta....Jag får bättre svar här än på musikaffärerna...Pinsamt.
BoGarsle Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Soundsidefolk har jobbat på Estrad i många år Patrik som är en av de mest servicemindade i musikbranschen kommer ju därifrån..... Själv fick jag mycket bra service på Soundside långt innan jag blev känd, den service man får hänger oftast ihop med hur man själv uppträder mot säljaren. Personligen har jag bara topp-topp bra erfarenheter från Estrad. Leffe,David, Frank, Hasse, Patrik alla är/var de skitbra i min personliga mening. Men det har dykt upp en och annan skojjare från gamla SoundSide. Givetvis kan man inte dra alla över en kant. Men vad jag ville säga med mitt inlägg var att SoundSide var en skit-affär gämförelsevis Estrad. Sen finns det en anledning varför en sådan person som Patrik flyttade över till Estrad så tidigt..... Sen det där med "den service man får hänger oftast ihop med hur man själv uppträder mot säljaren", har jag personligen inget problem med, men en bra säljare skulle aldrig tänka så. SoundSide=Skit Estrad= Topp Topp Bo Garsle
Janne Johansson Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Eftersom det inte verkar ha framkommit i den här tråden vad som hänt på Estrad i Stckholm kan ett besök på deras hemsida www.estradmusik.se ge en ledtråd...
Hans Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Hej! Undrar om Estrad hört talas om internet 😆?
strobanik Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 faaen... estrad musik var ju ett störtskönt namn... 4sound låter ju bara billigt & b... typ lika fyndigt som att döpa ett försäkringsbolag till if... 😆 men en grym butik är det...
godhead Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 janne johansson: är det möjligen så att er butik blir 4Sound Göteborg nu då...?? 😏
Glaskatten (oregistrerad) Postat 12 september 2005 Postat 12 september 2005 Soundsidefolk har jobbat på Estrad i många år Patrik som är en av de mest servicemindade i musikbranschen kommer ju därifrån..... Själv fick jag mycket bra service på Soundside långt innan jag blev känd, den service man får hänger oftast ihop med hur man själv uppträder mot säljaren. Personligen har jag bara topp-topp bra erfarenheter från Estrad. Leffe,David, Frank, Hasse, Patrik alla är/var de skitbra i min personliga mening. Men det har dykt upp en och annan skojjare från gamla SoundSide. Givetvis kan man inte dra alla över en kant. Men vad jag ville säga med mitt inlägg var att SoundSide var en skit-affär gämförelsevis Estrad. Sen finns det en anledning varför en sådan person som Patrik flyttade över till Estrad så tidigt..... Sen det där med "den service man får hänger oftast ihop med hur man själv uppträder mot säljaren", har jag personligen inget problem med, men en bra säljare skulle aldrig tänka så. SoundSide=Skit Estrad= Topp Topp Bo Garsle Håller inte riktigt med Soundside var en grym affär när den var som bäst och kändes lite mer äkta rock'n'roll jämfört med Estrad som länge hade en dansbandsstämpel. Att Soundside blev sämre på slutet berodde på att ägaren T.J. tröttnade och villle ägna sig åt mer lönande business(gross och kläder) Men nu är ju Estrad mycket bra kanske p.g.a. att Luthman köpt in sig, Luthman som kommer från Soundside.....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.