Hellpig Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Jag slog till och köpte äntligen ett "ordentligt" ljudkort igår. Blev lite förvånad när det bara fanns en snabbguide i förpackningen så nu undrar jag om det finns någon annan här som har ett likadant ljudkort - fick du en riktig handbok till i så fall?
Björn Olsberg Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Nej, jag fick heller ingen, vad jag minns. Handboken finns på cd i pdf-format och kan även laddas ner från M-Audios supportsidor. Direktlänk till handbok
Hellpig Postat 8 september 2005 Trådstartare Postat 8 september 2005 Aha, kollade aldrig CD:n eftersom jag laddade ner de senaste drivrutinerna direkt. Tack för länken!
Björn Olsberg Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 [...] eftersom jag laddade ner de senaste drivrutinerna direkt. Brukar vara ett klokt val 😕
pXp Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Och andra sidan tycker jag att kontrollpanelen för fw410 är ganska självbeskrivande. Tror aldrig jag behövt kolla i manualen. Lite meckig installation (iaf för mig), men annars är jag nöjd med kortet. //peAk
Hellpig Postat 8 september 2005 Trådstartare Postat 8 september 2005 Och andra sidan tycker jag att kontrollpanelen för fw410 är ganska självbeskrivande. Tror aldrig jag behövt kolla i manualen. Lite meckig installation (iaf för mig), men annars är jag nöjd med kortet. Tja, jag håller nog med dig - jag fixade ju det utan handbok också... mer bara undrande om jag blivit lurad på konfekten. 😛 Men inga problem i övrigt. Vet inte om dte kan vara till hjälp för någon annan men... 1. Laddade ner senaste drivrutiner från M-Audio 2. Körde in dem 3. Stängde av datorn 4. Kopplade in 410:an 5. Startade datorn & avvaktade med ett par knapptryck medan drivrutiner installerades 6. Började spela in! Jag har haft mer problem med betydligt simplare hårdvara tidigare! Men det kanske bara var tur - vad vet jag! 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.