Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag slog till och köpte äntligen ett "ordentligt" ljudkort igår. Blev lite förvånad när det bara fanns en snabbguide i förpackningen så nu undrar jag om det finns någon annan här som har ett likadant ljudkort - fick du en riktig handbok till i så fall?

Annons
Postat

Aha, kollade aldrig CD:n eftersom jag laddade ner de senaste drivrutinerna direkt. Tack för länken!

Postat

Och andra sidan tycker jag att kontrollpanelen för fw410 är ganska självbeskrivande. Tror aldrig jag behövt kolla i manualen. Lite meckig installation (iaf för mig), men annars är jag nöjd med kortet.

//peAk

Postat
Och andra sidan tycker jag att kontrollpanelen för fw410 är ganska självbeskrivande. Tror aldrig jag behövt kolla i manualen. Lite meckig installation (iaf för mig), men annars är jag nöjd med kortet.

Tja, jag håller nog med dig - jag fixade ju det utan handbok också... mer bara undrande om jag blivit lurad på konfekten. 😛 Men inga problem i övrigt. Vet inte om dte kan vara till hjälp för någon annan men...

1. Laddade ner senaste drivrutiner från M-Audio

2. Körde in dem

3. Stängde av datorn

4. Kopplade in 410:an

5. Startade datorn & avvaktade med ett par knapptryck medan drivrutiner installerades

6. Började spela in!

Jag har haft mer problem med betydligt simplare hårdvara tidigare! Men det kanske bara var tur - vad vet jag! 😕

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.