Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hur gör man Automationer i logic platinum? typ få ett filter att vridas sakta.. eller volymen att stegra..sånt där.. tweaka ljudet i mitten av ett block?

I logic ser man inte kurvor eller sånt där..så om man ska klippa på ett specielt ställe i en sampling"block" blir det helt fel. hur löser man detta bäst?

Annons
Postat
I logic ser man inte kurvor eller sånt där..så om man ska klippa på ett specielt ställe i en sampling"block" blir det helt fel. hur löser man detta bäst?

Förstår inget av din fråga ?

Hur gör man Automationer i logic platinum? typ få ett filter att vridas sakta.. eller volymen att stegra..sånt där.. tweaka ljudet i mitten av ett block?

Leta upp View Trackautomation.

I mac är det CTRL + Äpple + V

I PC kommer jag inte ihåg.

Där kan du ialla fall göra alla slags automationer du kan tänka dig.

Postat

Jag hittade det nu! tack så mycket..

Jo med det menar jag, kan man ställa in någonstans så man ser noterna som e spelade i "blocken"?

Nu e dom helt röda och det står "audioinst" på dom, ni vet vad jag menar. jag vill kunna se prickar eller streck eller nått så man vet om tonen e lång eller kort sådär.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.