SilverX Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 hej hej.. registrerade mig hĂ€r den 25 Augusti 2004 đ tĂ€nkte att jag kanske skulle ha anvĂ€ndning av forumet i alla fall jag kĂ€nner ett par typer hĂ€r redan.. och jag ser fram emot Ă„ lĂ€ra kĂ€nna fler đ jag kör för tillfĂ€llet endast med Reason.. försöker lĂ€ra mig Cubase, men det gĂ„r segt.. om nĂ„n vill höra pĂ„ mina lĂ„tar jag producerat Ă€n sĂ„ lĂ€nge, sĂ„ finns dom pĂ„ http://www.soundclick.com/silverx
Danabacken Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Shit! De va' lĂ€ngesen du registrerade dig! đ (Ska kanske inte sĂ€ga vĂ€lkommen till forumet, men...) TJA!! đ±
Tilly Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Vafan du Ă€r över allt đ Kan jag nĂ„nsin fĂ„ vara ifred??????? đ đ
Gote Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Du reggade ju dig lĂ„ngt innan jag sĂ„ du fĂ„r vĂ€l hĂ€lsa mig vĂ€lkommen istĂ€llet... đł Men hĂ€lsa kan jag ju göra i alla fall: Hej hej! đ
Per_a_55 Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Och whĂ€lkommen skall du vara (sĂ€ger jag som relativ nykomling đ± )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.