SilverX Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 hej hej.. registrerade mig här den 25 Augusti 2004 😉 tänkte att jag kanske skulle ha användning av forumet i alla fall jag känner ett par typer här redan.. och jag ser fram emot å lära känna fler 😛 jag kör för tillfället endast med Reason.. försöker lära mig Cubase, men det går segt.. om nån vill höra på mina låtar jag producerat än så länge, så finns dom på http://www.soundclick.com/silverx
Danabacken Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Shit! De va' längesen du registrerade dig! 🙂 (Ska kanske inte säga välkommen till forumet, men...) TJA!! 😱
Tilly Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Vafan du är över allt 🙂 Kan jag nånsin få vara ifred??????? 🙂 😄
Gote Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Du reggade ju dig långt innan jag så du får väl hälsa mig välkommen istället... 😳 Men hälsa kan jag ju göra i alla fall: Hej hej! 😄
Per_a_55 Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 Och whälkommen skall du vara (säger jag som relativ nykomling 😱 )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.