Shoota Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag har gjort Hiphop beats,Soul produktioner och lite Rnb.Jag e sugen på att testa på Dance/Club.. Vad finns det för oskrivna "regler" inom det här? rättare sagt.. va e det jag ska tänka på? i arrangemang, val av ljud, ja allt? jag har kommit upp med några få stommar.. men sen hur jag bygger upp låten e jag helt lost på
Carl_B Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Lyssna mycket på annat och härma tills du känner dig hemma.
MusicNixon Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Dumb Dans remixskola, som går nu i Studiotidningen, vore perfekt för dig!
Shoota Postat 7 september 2005 Trådstartare Postat 7 september 2005 Aaha pågår den nu?? fan va bra.. Hur får jag tag i äldre nummer av Studio? för att få guiden komplett
MusicNixon Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Tadaaa! http://studio.idg.se/info/komplettera/
Cloudsurfer Postat 9 september 2005 Postat 9 september 2005 Som carl b sa, lyssna på mycket musik, härma, testa att få till deras grejjer osv, sen låt fantasin flöda 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.