Jump to content
Annons

Beat til rappere


Nito_ (oregistrerad)

Recommended Posts

Nito_ (oregistrerad)

Hola svenske brødre!

Har noen beats som jeg trenger noen rappere på, men det er ikke så dumt hvis du har litt skills og har holdt på en stund. Trenger seriøse folk som har et mål med musikken.

Sjekk ut Nito Productions

Legg gjerne inn noen poster her hvor dere legger linker til låter så jeg kan få sjekka dem ut.

-Nito

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hola svenske brødre!

Har noen beats som jeg trenger noen rappere på, men det er ikke så dumt hvis du har litt skills og har holdt på en stund. Trenger seriøse folk som har et mål med musikken.

Sjekk ut Nito Productions

Legg gjerne inn noen poster her hvor dere legger linker til låter så jeg kan få sjekka dem ut.

-Nito

😄 huh?! Swedish, please?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nito_ (oregistrerad)

uh...see norwegian and swedish is actually pretty similar for most of us...

Ok...I've got a few beats and I could use some rappers with skills to lace a track with the beats...All I require is skills and a studio solution for you to record in.

That pretty much says it all...again...

Check out the site

Nito Productions

-Nito

Link to comment
Dela på andra sajter

Nito_ (oregistrerad)

Kunne ikke vært mer enig med deg Nixon...vi er naboland med relativt likt språk så det hadde blitt litt dumt om man ikke kunne gjort seg forstått med det like språket vårt

-Nito

Link to comment
Dela på andra sajter

Nito_ (oregistrerad)
Om inte min norska, eller min engelska för den delen, skämtar med mig aprilo vill jag bara förtydliga att Nito_ söker efter rappare och inte efter beats. De har han själv. Rätta mig om jag har fel... 😳

Jepp, det stemmer! Jeg har produserer selv, det jeg trenger er en som rapper...eller flere. Takker for bemerkningen.

-Nito

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Nito_ (oregistrerad)

Har klart å dra i land et samarbeid med noen svenske rappere som jeg mest sannsynlig slenger ut en link til her etterhvert, men er det flere rappere her som er hypp på/keen på beats så er det bare å hyle ut. Samme linken gjelder fremdeles 😄

-Nito

Link to comment
Dela på andra sajter

Om inte min norska, eller min engelska för den delen, skämtar med mig aprilo vill jag bara förtydliga att Nito_ söker efter rappare och inte efter beats. De har han själv. Rätta mig om jag har fel... 😄

Haha, årets! 😄

Nito_ - om du postar nåt exempel (mp3) på dina beats får du säkert flera svar!

Kul att du hittat hit förresten! 🙂 Mer hiphop på forumet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...