Linslusen (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jag tänkte att det var dags att presentera mig. Så här kommer den kortkorta versionen: Är 25 år och bor i Stockholm. Jag är alldeles färsk inom detta område, men musiken har liksom alltid varit viktig. Vill lära mig så jag kan trixa själv i hemmastudion utan att jämt behöva be sambon som då av nån anledning alltid kommer på ett sidospår och så får jag inget gjort... :-) Ha det! //Veronica
Katla (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Välkommen! Tänk om min sambo ville vara en del utav studiomekandet. 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Vad många tjejer som hittar hit hela tiden! 😎 Hej & välkommen! 😠
Fnykis Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Hej och välkommen! Trevligt med lite tjejer här! .:Fnykis
Pluffo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 (redigerat) Ninjapyramiden har talat. 😉 Redigerat 7 september 2005 av Pluffo
Bunga Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Tjenare! Bli inte rädd för alla ninjor som förekommer här, de är snälla, innerst inne. 😉
hegobald Postat 8 september 2005 Postat 8 september 2005 Välkommen ska du vara.. Det har varit en viss obalans inom könsfördelningen men det verkar bättra sig på senare tid. 😱 Kul att ha dig här! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.