Drik Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Är detta du? http://www.juno.co.uk/artists/Carl+B/
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Ja. Har för mig att han postat en länk dit förut, eller så hade han en som signatur eller så.
Drik Postat 7 september 2005 Trådstartare Postat 7 september 2005 (redigerat) Schysst musik i så fall 😄 Haru nå mer? 😉 Redigerat 7 september 2005 av Drik
Carl_B Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 (redigerat) Schysst musik i så fall 😄 Haru nå mer? 😉 Tack som fan! 😉 Om ja har fler? Uhm... har inga datum men här är lite låtar som släpps inom en rimlig framtid: Somatic Sense Recordings Armas - Angels & Demons (Carl B Remix) Hiver & Hammer - Fusion (Carl B Remix) Acues vs Elitist - Zonderland (Carl B's In A Lonely Place Remix) Carl B - Solitude / Explorations Afterglow Recordings Peak & JPL - Mistakes / Memories of You (tillsammans med Joni Ljunqvist) Promo-utskick Luscious - Lysdexia Machinist - Mental Therapy Peak - Issues / Kiwi hmm tror det va allt... Redigerat 7 september 2005 av Carl_B
Linus Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jaså? Det var du? Så du remixar Hiver & Hammer? 😎
Carl_B Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Jaså? Det var du? Så du remixar Hiver & Hammer? 😎 Ja, Somatic Sense frågade om jag ville det så det är väl lika bra att passa på... kommer ihåg när jag hörde den på ASOT förra våren... gillade den som fan då.
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Vad man känner sig liten å meningslös när folk här inne släpper skivor å stuffs 🙂😎
Carl_B Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Vad man känner sig liten å meningslös när folk här inne släpper skivor å stuffs 😎😄 Det spelar väl ingen roll om man släpper skivor eller inte, hobby som hobby! Jag kan garantera att du har betydligt bättre jobb och utbildning än mig.
Pazo Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Vad man känner sig liten å meningslös när folk här inne släpper skivor å stuffs 😎 😄 Det spelar väl ingen roll om man släpper skivor eller inte, hobby som hobby! Jag kan garantera att du har betydligt bättre jobb och utbildning än mig. haha...JObbet kan diskuteras, har bara jobbat en gång i hela mitt liv. å det var på den lokala brandstationen under två veckor 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.