djonas Postat 1 oktober 2005 Trådstartare Postat 1 oktober 2005 Ska fixa Metheny solot idag så jag hoppas kunna slänga upp den imorgon. 😕 Mvh / djonas
djonas Postat 1 oktober 2005 Trådstartare Postat 1 oktober 2005 Jag är klar med låten nu! 😄 Jag slänger upp den under morgondagen...eller senare idag rättare sagt. 😆 Nu måste jag sova. Mvh / djonas
pXp Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Jag är klar med låten nu! 😄Jag slänger upp den under morgondagen...eller senare idag rättare sagt. 😄 Nu måste jag sova. Mvh / djonas JONAS DAGS ATT VAKNA NU! *häller en hink med kallt vatten över Jonas* 😉
djonas Postat 2 oktober 2005 Trådstartare Postat 2 oktober 2005 Hehe jag är vaken! Jag kom dock precis hem efter en lång dag på jobbet. 🙁 Ska bara putsa lite på ljudbilden sen slänger jag upp den. Håll ut mina vänner. 😉 Mvh / djonas
Pluffo Postat 2 oktober 2005 Postat 2 oktober 2005 Hehe jag är vaken!Jag kom dock precis hem efter en lång dag på jobbet. 🙂 Ska bara putsa lite på ljudbilden sen slänger jag upp den. Håll ut mina vänner. 🙁 Mvh / djonas Här ska inte putsas någonting! Jag ska sätta mig på en jobbig nattbuss snart...JAG VILL HÖRA!!! 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.