Vallhagen Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Förresten, jag och Djonas förstår varann. Han kommer säkert att slänga in något av mina förslag eftersom han kommer att finna dem genialiska, till skillnad från t ex Uli Roth-gegga. Mallkragen, om världen hade behövt mer av Ull-Rötan, hade han sålt mer skivor! Förstår och förstår varann ... Jag noterar i senare trådar din vurm för svensk SCHLAGER och sedan DEPECHE MODE. Med sådana referenser PundPojken, förstår jag din okänsla för riktigt gitarrspel.
wonderboy Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Förresten, jag och Djonas förstår varann. Han kommer säkert att slänga in något av mina förslag eftersom han kommer att finna dem genialiska, till skillnad från t ex Uli Roth-gegga. Mallkragen, om världen hade behövt mer av Ull-Rötan, hade han sålt mer skivor! Förstår och förstår varann ... Jag noterar i senare trådar din vurm för svensk SCHLAGER och sedan DEPECHE MODE. Med sådana referenser PundPojken, förstår jag din okänsla för riktigt gitarrspel. HörDu, Runkhuggen! Att man kan gilla annat än Twisted Sister och vad det nu är du gillar är säkert en nyhet för vissa. Sen kan det också vara så att man lägger ut info om sådant man själv inte diggar stenhårt enbart för att man råkar veta att det ev kan intressera andra forumister. Jag bidrager t ex med mina excellenta kunskaper till mindre vetande basspekulanter så att de inte skall råka illa ut. Det är en hård värld där utanför cyberspace. Om lilla, ödmjuka och varma jag kan dela med mig av mina kunskaper och min uppskattade humor för att lätta upp dagen för Dig och andra, ser jag det som min medmänskliga skyldighet. Det kan Du ta till banken, Vallängen!
nurfen Postat 7 september 2005 Postat 7 september 2005 Det är väl lite sent nu, men om du skulle kunna ändra dej så skulle jag gärna vilja höra solot i Alter Bridge - Open Your Eyes.
Tranback Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 tycker du ska ha med solot från Sultans of Swing från live plattan Alchemy. Jag snackar såklart om Dire Straits 😱😱
djonas Postat 11 september 2005 Trådstartare Postat 11 september 2005 Se så pöjkar inte bråka i min tråd. 😏 Kan meddela att jag är i full gång med att planka solon och göra en låtbakgrund. Mvh / djonas
pXp Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 Lyssnade på några av låtarna på din hemsida, du är ju värsta John Petrucci ju! Har gått på GIT eller? //peAk
lavrell Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 Lyssnade på några av låtarna på din hemsida, du är ju värsta John Petrucci ju!Har gått på GIT eller? //peAk Nopes, han är självlärd
djonas Postat 14 september 2005 Trådstartare Postat 14 september 2005 Hehe GIT....I wish. 😛🙂 Nä, som lavrell säger så är jag helt självlärd. 😎 Mvh / djonas
Chrille Postat 17 september 2005 Postat 17 september 2005 Ruskigt spännande idé detta! Hur går det, Djonas? Jag är väldigt nyfiken på resultatet! 😆
baloo (oregistrerad) Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 har du inte med maggot brain med funnkadelic... då.. dåå.. då vet jag inte vad.. 😆😄 Det är essensen av alla gitarsolons vilja att existera, det ultimata, det defenitiva, den enda solon som räknas... 😎 ... nästa gång man ska placera folk på månen är det bara att återkalla Eddie Hazel's ande och koppla in det i det fetaste marshall riggen du någonsin har sett och vi har en kapabel maskin att spränga nordnorge i luften!!
djonas Postat 26 september 2005 Trådstartare Postat 26 september 2005 Ruskigt spännande idé detta! Hur går det, Djonas? 🥰 Jag är väldigt nyfiken på resultatet! 😎 Jag har nu kommit mer än halvvägs med låten! Har plankat de flesta solona samt spelat in dem, håller på lite med kompet nu för att få flyt på arrangemanget (d.v.s. korta ner låten så mkt det går). 😛 Hoppas kunna slänga upp låten nån gång nu i veckan. 😎 Mvh / djonas
dede Postat 26 september 2005 Postat 26 september 2005 Ruskigt spännande idé detta! Hur går det, Djonas? 🥰 Jag är väldigt nyfiken på resultatet! 😎 Jag har nu kommit mer än halvvägs med låten! Har plankat de flesta solona samt spelat in dem, håller på lite med kompet nu för att få flyt på arrangemanget (d.v.s. korta ner låten så mkt det går). 😎 Hoppas kunna slänga upp låten nån gång nu i veckan. 😎 Mvh / djonas Jag frågade innan. Fick du använda punch in? Eller ska du göra allt i en enda tagning.? 😛 Just kidding! (stenåldersuttryck, pappa, O´boy) Hörs!!
Jocke Postat 26 september 2005 Postat 26 september 2005 Ruskigt spännande idé detta! Hur går det, Djonas? 🥰 Jag är väldigt nyfiken på resultatet! 😎 Jag har nu kommit mer än halvvägs med låten! Har plankat de flesta solona samt spelat in dem, håller på lite med kompet nu för att få flyt på arrangemanget (d.v.s. korta ner låten så mkt det går). 😛 Hoppas kunna slänga upp låten nån gång nu i veckan. 😎 Mvh / djonas Bästa nyheten på länge!
Pluffo Postat 26 september 2005 Postat 26 september 2005 Ruskigt spännande idé detta! Hur går det, Djonas? Jag är väldigt nyfiken på resultatet! 🙂 Jag har nu kommit mer än halvvägs med låten! Har plankat de flesta solona samt spelat in dem, håller på lite med kompet nu för att få flyt på arrangemanget (d.v.s. korta ner låten så mkt det går). 😉 Hoppas kunna slänga upp låten nån gång nu i veckan. 🙂 Mvh / djonas Om vi bara kunde omsätta din produktivitet i växthuseffektsproblemet eller något så skulle vi nog vara på det torra nu 😛
djonas Postat 28 september 2005 Trådstartare Postat 28 september 2005 Ruskigt spännande idé detta! Hur går det, Djonas? Jag är väldigt nyfiken på resultatet! 🙂 Jag har nu kommit mer än halvvägs med låten! Har plankat de flesta solona samt spelat in dem, håller på lite med kompet nu för att få flyt på arrangemanget (d.v.s. korta ner låten så mkt det går). 😉 Hoppas kunna slänga upp låten nån gång nu i veckan. 🙂 Mvh / djonas Jag frågade innan. Fick du använda punch in? Eller ska du göra allt i en enda tagning.? 😆 Just kidding! (stenåldersuttryck, pappa, O´boy) Hörs!! Hehe yeah right...det hade ju varit nåt det eller hur...? 😉😆
djonas Postat 28 september 2005 Trådstartare Postat 28 september 2005 Om vi bara kunde omsätta din produktivitet i växthuseffektsproblemet eller något så skulle vi nog vara på det torra nu 😏 Hehe du har ju inte hört låten ännu! 😲😄 Mvh / djonas
Gote Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Hoppas kunna slänga upp låten nån gång nu i veckan. 😉Mvh / djonas Torsdag idag... 😉 Väntar spänt!! 🥰
djonas Postat 29 september 2005 Trådstartare Postat 29 september 2005 Hehe, värst vad du var morgonpigg då. 🙂
Gote Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Hehe, värst vad du var morgonpigg då. 🙂 Jo, behöver snygga till flexen innan månadsskiftet... 🙂 Klev på tåget 06:12 imorse. Vaknar vilken sekund som helst.
djonas Postat 29 september 2005 Trådstartare Postat 29 september 2005 Haha, själv satte jag mig bilen 06:45....har inte vaknat ännu. 🙂 Mvh / djonas
Gote Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Haha, själv satte jag mig bilen 06:45....har inte vaknat ännu. 🙂Mvh / djonas Sent ska syndaren vakna... 🙂 Din hemsida funkar förresten inte.
johahl Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Jag vaknade för 20 minuter sen! Fan vad bakis man är då 🙂 Hoppas det blir en soft låt! Jag vill höra för böveln.
djonas Postat 29 september 2005 Trådstartare Postat 29 september 2005 (redigerat) Sent ska syndaren vakna...🙂 Din hemsida funkar förresten inte. Så sant så sant! 😎 Yes jag märkte att den inte funkade igår heller...hmm tror bara servern ligger nere för tillfället...hoppas jag. 🙂 Mvh / djonas Redigerat 29 september 2005 av djonas
Altzi Postat 29 september 2005 Postat 29 september 2005 Haha, själv satte jag mig bilen 06:45....har inte vaknat ännu. 🥰Mvh / djonas Vad gjorde du i bilen kl 6:45?? Du kan ju knappast ha varit på väg till jobbet!! I den takten du spätter ut låtar kan du omöjligt ha nått mer än en 5% deltidsanställning 😄
djonas Postat 30 september 2005 Trådstartare Postat 30 september 2005 Haha, själv satte jag mig bilen 06:45....har inte vaknat ännu. 😕Mvh / djonas Vad gjorde du i bilen kl 6:45?? Du kan ju knappast ha varit på väg till jobbet!! I den takten du spätter ut låtar kan du omöjligt ha nått mer än en 5% deltidsanställning 🙂 Hehe jag var faktiskt på väg till jobbet. 😆 och 😆 Jag är snart klar med låten! Bara ett solo återstår att spelas in, nämligen Pat Metheny solot. "Problemet" är bara låten är redan nu 8-9 min lång och Pat Metheny´s solo är det längsta av alla. Funderar på att bara ta med en inledning så att det blir 10 solon som det var tänkt från början men så att låten inte blir en 12 minutare. 😆 Mvh / djonas
lavrell Postat 30 september 2005 Postat 30 september 2005 Hellre 12 minuter och att du själv är nöjd med det än att du kapar ner för att vara mer lättlyssnat. Det kommer ändå bara vara musiknördar som kommer lyssna på den ändå 😕 Rock on!
djonas Postat 1 oktober 2005 Trådstartare Postat 1 oktober 2005 Det kommer ändå bara vara musiknördar som kommer lyssna på den ändå 🙂 Hehe så sant så sant!! 😉 Mvh / djonas
selm Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 (redigerat) ska bli intressant och kul att få höra! 😎 Redigerat 1 oktober 2005 av selm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.