Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejhej. Daniel heter jag, håller på med världsmusik och folkmusik men börjar ana en osund dragning till elektroniska marker... Spelar knäppinstrument (mandola, luta) och lite annat och tänker bli en fena på att spela in och loopa.

Nykonverterad mac-användare. Damn them och deras jädra snyggdatorer. Setup: Ibook G4, 750mb, Edirol FA-66, Edirol PCR-M30, behringer FCB1010 och annat joxs.

Ni kan höra vad jag håller på med på www.godrun.com , www.silkwood.se och www.petfred.info.se

Så det så.

Annons
Postat (redigerat)

Hehe, jag heter oxå Daniel! 🙁 Tihi! 🙁 Välkommen!

😏

Redigerat av Danabacken
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Välkommen hit!

Postat
Jag är också nybliven Macare och det känns stabilt! 😱

Ja macarna är ju faktiskt bra att använda också och inte bara snygga...och vita...och härliga. Men mest. 😠

Postat
ninjawelcome.jpg

HJÄLP!! Ninjavälkomstkommité?

Men välkommen slikwood!

/Gote

Det är snälla ninjor 😄

Inte som dessa 😎

ninjawar.jpg

• 2 veckor senare...
Postat

Tjena! Välkommen!

Postat

Tjena Fredriksson.

Välkommen hit. Kul att det hittar lite mer folk med folkmusikanknytning hit. Hoppas du kommer att trivas!

/Henning

Postat
...håller på med världsmusik och folkmusik men börjar ana en osund dragning till elektroniska marker...

Det där låter spännande! Välkommen förresten! 🙂

Kommer säkert att jaga dig i forumet när jag vill ha Mandola på mitt nästa folkmusikstycke 🙂🙂

Postat (redigerat)
Det är snälla ninjor 😄

Inte som dessa   😄

ninjawar.jpg

Ha ha ha, snygg bild. Du gillar inte hackeman va? 😆

Välkommen!

Jodå, har absolut ingenting emot hackemanm, han e cool 🙂

Det va ett smilieskämt vi körde en gång, ja la upp en stor ninja smilie, sedan gjorde hacke en cool del där han högg isär en av mina ninjasmilies, sedan blev det denna bild 😄

Redigerat av Drik
Postat
Kommer säkert att jaga dig i forumet när jag vill ha Mandola på mitt nästa folkmusikstycke 🙂🙂

Jag är på, säg bara till! 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.